יום שישי, 17/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

תושבי בת עין מוחים 'להחזיר את התחבורה עם נהגים יהודים'

נהג אוטובוס ערבי התלונן כי הותקף בישוב ומיד לאחר מכן חברת התחבורה הפסיקה את שירות האוטובוסים לישוב. היום תושבים יצאו במחאה להחזיר את התחבורה

23:08 ,04/12/22
קרדיט: אגד תעבורה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במהלך שבוע שעבר נהג אוטובוס ערבי התלונן כי הותקף ואוים על ידי תושב הישוב בת עין, מיד לאחר מכן חברת התחבורה הודיעה כי יופסקו שירותי האוטובוסים לישוב כך שאין תחבורה ציבורית למאות המשפחות המתגוררות במקום. היום תושבים יצאו במחאה בה הם קוראים להחזיר את שירות האוטובוסים כתנאי לנגישות בסיסית בישוב וזאת מבלי להכניס נהגים ערבים כתקנון המקומי.  

נזכיר כי כלל הפיגועים הרצחניים בחודשים האחרונים היו מקושרים סביב אותו דמיון של מציאות ה'דו קיום', כאשר יהודים הלכו לקנות אצל ערבים, או שהביאו אותם אליהם מתוך מחשבה כי זה בסדר 'הם  לא המחבלים המדוברים' והסוף לצערנו התפוצץ לנו בפנים.

אם נביא לדוגמא את הפיגוע הרצחני מאריאל בו נרצחו רק לאחרונה שלושה יהודים ונפצעו ארבעה על ידי בן עוולה ערבי ששהה כעובד ניקיון עם אישור חוקי להיות במקום.

וכגון הפיגוע דקירה בכפר פונדוק כאשר יהודי נכנס לקנות בחנות במקום ונרצח למוות על ידי מחבל ארור.

ואם נדבר על מה שקרה לפני ימים בודדים כאשר מחבל הניח מטען בתוך תחנה בירושלים וגרם למותם של שניים ופציעה של עוד 14 יהודים. ולצערנו אין לזה סוף.

אין ספק כי מבחינה טקטית ההישענות על האויב היא הנקודת מרפה הכי בעייתית ומסוכנת, מבלי לשים לב אתה נתלה בו בכל צרכיך הבסיסים כגון רפואה, תחבורה וכל עבודה  כך שהוא ממש שולט בך.

תושבי בת עין מבינים שאין זה יכול להיות שסל החיים שלנו יהיה נשען על הערבים, אין זה יתכן כי כל השירות במדינת ישראל יתנהל על ידי האויב. ולכן על אף הקשיים המתבקשים החליטו כי תקנון הישוב הוא כי אין להכניס כלל ערבים לישוב אף אם זה גורם קצת לקשיים התחלתיים וזאת מתוך הבנה שחיי עם ישראל קודמים.

בעקבות זאת תושב הישוב שראה נהג ממוצא 'ערבי' בתוך הישוב דאג להבהיר לו כי אין מקומו בתוככי הישוב. מיד לאחר מכן חברת האוטובוסים החליטה להפסיק את שירות התחבורה הציבורית לישוב.

היום תושבי בת עין מוחים ודורשים להחזיר את החבורה עם נהגים יהודים. וכך נמסר מאחד התושבים: "משמעות הפסקת התחבורה בישוב היא חוסר נגישות בסיסית למאות משפחות, זקנים וילדים שיאלצו להיתקע בביתם בלא יכולת לנוע החוצה. אנחנו דורשים בבקשה חזרו בכם והחזירו את התחבורה ליישובנו. לא יכולה להימשך האפליה כלפי אותם החפצים בביטחון ילדיהם ולא מעוניינים בהישענות על האויב. אכן חוק הוא בישוב כי אין להכניס כלל אנשים מהמוצא הערבי בהבנה ברורה שעם האויב לא משחקים. כמו כן תפקידה של המשטרה הוא לטפל באויב הערבי ולא חלילה להיטפל ליהודים שמנסים לשמור על בטחון הישוב".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

6 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אורית מן הגיב:

    מחאה חשובה הלוואי שתצליח. כל הכבוד להם

  2. לימור הגיב:

    למה רק שם, כל האוטובוסים בארץ, פעילות ברוכה

    1. דניאלי הגיב:

      בדיוק, אנחנו סובלים מהם והילדים ממש מפחדים לפעמים

  3. שחור הזקן הגיב:

    לפי הפיגועים שקורים בארצנו להעסיק ערבים = להעסיק מחבלים

  4. אלדר הגיב:

    בלייכוש המלך

  5. נתנאל חיון הגיב:

    לצערנו הרב אנו תלויים בהם בבתי חולים, תשתיות, נדלן ואיפה לא. ביום אחד הם יכולים להחליט ולעצור את המדינה ואז נראה למי באמת שייכת המדינה הזו

כתבות נוספות של נתנאל חיים בלייכר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו