שבת, 18/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

שר הביטחון בצפון: "היערכות כוחות צה"ל נגד איום מצפון בשיאה"

שר הביטחון גלנט סייר בגבול סוריה, קיבל סקירה על איראן וחיזבאללה. הוא אמר: "מונעים התבססות איראנית, מחדדים כרת אויב ומוכנים למשימות התקפיות".

19:01 ,21/04/24
תקשורת שר הביטחון
קרדיט: תקשורת שר הביטחון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון יואב גלנט הגיע היום לאוגדה 210, הפועלת בגבול ישראל-סוריה, וקיים הערכת מצב בסמוך לגבול. בהערכת המצב השתתפו מפקד האוגדה, תת-אלוף ציון רצון, וקציני המטה באוגדה.

במהלך הסיור, קיבל שר הביטחון סקירה מודיעינית מקיפה על ניסיונות ההתבססות של איראן וארגון החיזבאללה הלבנוני ברחבי סוריה. גלנט עמד על פעולות צה"ל לסיכול גורמי הטרור בשטח הסורי.

לאחר מכן, השר גלנט קיים תצפית על מרחב רכס רמים בגבול הצפוני, ושוחח עם קציני מילואים הפועלים באזור. בתום הביקור, נשא גלנט דברים בהם התייחס להיערכות הכוחות בצפון.

"סיירתי הבוקר בגזרת רמת הגולן, יחד עם מפקד האוגדה ראיתי את ההיערכות הטובה מאוד של כוחות צה"ל כאן בגזרה המזרחית," אמר גלנט, "וכיצד אנחנו מונעים את ההתבססות של כוחות חיזבאללה וגם כוחות איראנים שמנסים להגיע עד גבול רמת הגולן – אנחנו שומרים לעצמנו חופש פעולה מלא לפגוע בכל מטרה ובכל אויב שמנסה לסכן אותנו״.

השר הדגיש כי "במקביל, מתקיים כאן מאמץ הכנה משמעותי מאוד של אימונים, הכשרה, הצטיידות והיערכות כנגד כל איום שיכול להיפתח מצפון. אנחנו נחושים להחזיר את תושבינו אל הצפון ולצורך כך אנחנו מחדדים את לימוד המודיעין, את היערכות הכוחות ואת ההכשרה והאימונים על מנת להיות מסוגלים לבצע את המשימה הזאת בצורה חדה, מהירה ואיכותית".

דברי שר הביטחון משקפים את המוכנות הגבוהה של צה"ל לתרחיש של עימות בצפון, על רקע האיום המתמשך מצד איראן וחיזבאללה. ההיערכות המבצעית כוללת היבטים רבים – מודיעין, כוח אדם, לוגיסטיקה ותרגול, במטרה לאפשר תגובה נחושה ואפקטיבית לאיומים שונים שעלולים לפרוץ בגזרה.

צפו

קרדיט: תקשורת שב"כ

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו