יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

שוק מחנה יהודה: נתפסו עשרות ק"ג של סחורה מסוכנת שהוברחה מעזה

השוק מחנה יהודה והשוק הסיטונאי גבעת שאול בירושלים אותרו עשרות ק"ג של סחורה החשודה כמוברחת ללא פיקוח משטחי עזה אל מדינת ישראל • צפו בפשיטה

09:56 ,15/12/22
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אמש (רביעי) התקיים מבצע אכיפה משולב בו נטלו חלק שוטרי ובלשי תחנת המשטרה לב הבירה ממחוז ירושלים יחד עם פקיד שומה חקירות י-ם והדרום במס הכנסה, יחידת הפיצו"ח במשרד החקלאות ונציגי פרקליטות מחוז ירושלים (אזרחי), כנגד עבירות שיש בהן סכנה לבריאות הציבור ועבירות מס.

כוחות המשטרה הרבים לצד גורמי האכיפה השונים, הגיעו למתחם שוק מחנה יהודה והשוק הסיטונאי גבעת שאול בירושלים שם אותרו ונתפסו עשרות ק"ג של סחורה החשודה כמוברחת ללא פיקוח משטחי עזה אל מדינת ישראל, מלפפונים ותותים, העלולים להוות בשל כך סכנה ממשית לבריאות הציבור.

בנוסף, נעצר בעליהם של מספר דוכני ממכר של פירות וירקות אלו שנתפסו, תושב בית חנינא בשנות ה-20 לחייו, בחשד לעבירות מס והעלמת הכנסות בשווי של מליוני ש"ח ונערך חיפוש על ידי כוחות המשטרה ואכיפה הנוספים בביתו של החשוד ובבית משפחתו. יחד עמו נעצרה בת זוגו, שוהה בלתי חוקית תושבת איו"ש בשנות ה-20 לחייה, והיא הועברה לחקירה בגין כניסה לישראל שלא כחוק.

במסגרת אותם חיפושים שנערכו, נתפס כלי רכב שבכוונת המשטרה וגופי האכיפה לחלטו, ונמצא כי החשוד העסיק עובדים מבלי שדיווח אודותם כחוק. כמו כן, נתפסו מסמכים שונים המחזקים את החשדות כלפיו בביצוע עבירות מס, כאמור, בין היתר נתפס בביתו פנקס ריק על שם סיטונאי ידוע ומוכר בשוק הסיטונאי שבדיקה מולו העלתה כי פנקס זה לא אמור להימצא ברשותו של החשוד. להערכת גורמי החקירה פנקס זה שימש את החשוד ל"הכשרת" הברחת הסחורות.

חקירת גופי האכיפה ומשטרת ישראל נמשכת וייתכן כי ייחקרו מעורבים נוספים ככל ויעלה צורך בהתאם להתפתחות בחקירת המעורבים.

משטרת ישראל תמשיך לפעול עם רשויות האכיפה השונות לאכיפת החוק, למיצוי הדין עם עבריינים ולשמירה על שלום הציבור, בטחונו, רכושו, איכות חייו ובריאותו.


קרדיט: משטרת ישראל

 

קרדיט: משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו