שבת, 21/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

רה"מ נתניהו: "לא תהיה הפסקת אש בלי שחרורו החטופים"

ראש הממשלה נתניהו אמר לראשי רשויות ביהודה ושומרון: לא תהיה הפסקת אש בלי שחרור חטופינו. כל השאר זה סרק.

21:16 ,08/11/23
לע
קרדיט: לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש כעת עם ראשי רשויות מיהודה ושומרון במפקדת פיקוד מרכז, יחד עם חברי הקבינט לניהול המלחמה, ועם ר' השב"כ ור' המל"ל.

ראש הממשלה נתניהו אמר לראשי רשויות ביהודה ושומרון:

"בתחילת דבריי אני רוצה לשבח את הפעולה הקרקעית של צה"ל ברצועת עזה, היא מתקדמת היטב ומשיגה תוצאות טובות. אני מבקש לשים בצד כל מיני שמועות סרק שאנחנו שומעים מכל מיני כיוונים, ולחזור על דבר אחד ברור: לא תהיה הפסקת אש בלי שחרור חטופינו. כל השאר זה סרק.

אני פה עם קבינט ניהול המלחמה, עם ראשי המועצות ביהודה ושומרון וכמובן עם פיקוד המרכז. אנחנו באים הנה לשלוש מטרות: מטרה ראשונה היא להגביר את הסיכול של הטרור, זה נעשה ביד רמה. אני רוצה לשבח את צה"ל, את השב"כ ואת משטרת ישראל על פעולה מאוד מרשימה בתחום הזה.

היעד השני הוא למנוע הסלמה והפיכת יהודה ושומרון לזירה שנייה. הדבר הזה כמובן מחייב היערכות גם לפיגועים המוניים גם ב-יהודה ושומרון וגם מ-יהודה ושומרון. הסיבה השלישית זה קומץ קיצוניים שלא מייצגים את הציבור שיושב כאן, שגורם נזק גדול למדינת ישראל.

הציבור של תושבי יהודה ושומרון זה חצי מיליון אזרחים נאמנים, שומרי חוק, שעושים עבודה מסורה. עכשיו, רבים רבים מהם גם בשירות הסדיר וגם בשירות המילואים בתוך קו החזית בעזה. האזרחים הללו תרמו תרומה גדולה מאוד למדינת ישראל במהלך השנים ועומדים באתגרים שאזרחי ישראל יודעים כמה הם קשים וכמה הם מחייבים. הם תמיד, תמיד, תמיד שמרו על ערכים – ערכי מוסר ונורמות התנהגות ראשוניות במעלה.

יש קומץ קטנטן של אנשים שלא מייצג את הציבור הזה, שלוקח את החוק לידיים. אנחנו לא מוכנים לסבול את זה, אנחנו לא מוכנים לקבל את זה, אנחנו נפעל נגד זה בכל דרך. זה גורם נזק בינלאומי כבד למדינת ישראל וזה לא מייצג את הציבור כאן. אני מגנה את זה ואנחנו נפעל נגד זה, ואני יודע שאני מייצג את כל האנשים שיושבים כאן; ראשי היישובים ביהודה ושומרון וציבור המתיישבים ביהודה ושומרון. תודה רבה לכם".

קרדיט: לע"מ

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו