יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

"צוואת הנופלים מדריכה אותנו" – נתניהו מודיע: נמוטט את החמאס

רה"מ נתניהו קרא בפתח ישיבת הממשלה מכתב תמיכה שקיבל מעשרות משפחות שכולות מהלחימה בעזה ובו קריאה להמשיך ולהילחם עד הניצחון המוחלט • צפו בדבריו

13:32 ,17/12/23
לעמ
קרדיט: לעמ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח הבוקר (א') את ישיבת הממשלה בקריאה מרטיטה מתוך מכתב שנשלח אליו בבוקר מ-50 משפחות השכולות של חללי צה"ל שנהרגו בעת הלחימה ברצועת עזה בשבוע האחרון.

נתניהו ציטט מהמכתב: "העם חזק ורוחו איתנה. האזרחים והחיילים הגיבורים נחושים להגיע לניצחון מוחלט. יש לכם מנדט להילחם, אין לכם מנדט לעצור באמצע. זאת צוואת הנופלים וזו חובתינו למען החיים".

נתניהו השיב בהתרגשות: "אני מבקש להשיב למשפחות היקרות: צוואת הנופלים זה מה שמדריך אותנו. אנחנו נילחם עד הסוף. אנחנו נשיג את כל יעדינו – חיסול החמאס, שחרור כל חטופינו והבטחה שעזה לא תהפוך מחדש למוקד טרור והסתה נגד מדינת ישראל והתקפות נגד מדינת ישראל. אנחנו נמשיך להילחם עד הסוף למען הנופלים ולמען הבטחת חיינו כאן בארץ ישראל".

נתניהו סיים את דבריו בהבטחה למשפחות כי ישראל "תילחם עד הסוף" למען מימוש צוואת החללים, ולהבטחת הגנת חיי התושבים בישראל לנוכח האיום מרצועת עזה. בכך שלח מסר ברור שאין בכוונת ישראל לסגת או להסכים להפסקת אש ללא השגת מלוא יעדי המבצע הנרחב ברצועה.

צפו בדברי ראש הממשלה בישיבת הממשלה

קרדיט: לעמ

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. david david הגיב:

    הוא חייב את המכתבים (המפוברקים או לא) האלו כמו אוויר אחרי הכישלון של 3 החטופים

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו