יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בעולם

פרסום ראשון: זלנסקי ביקש לבקר בישראל אך נענה בשלילה

זלנסקי ביקש לבקר בישראל בשבוע שעבר אך נענה בשלילה בטענה שזה "לא הזמן המתאים". הדבר עורר זעם באוקראינה לאור ביקורים רמי דרג אחרים שאושרו

13:31 ,16/10/23
דוברות נשיא אוקראינה
קרדיט: דוברות נשיא אוקראינה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

פרסום ראשון: נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי ביקש בשבוע שעבר להגיע לביקור תמיכה והזדהות בישראל, אולם נענה בסירוב בנימוק ש"עכשיו לא הזמן המתאים".

על פי גורמים אוקראינים, זלנסקי תיאם עם ישראלים ביקור מתוכנן בשבוע שעבר, אולם מקבלי ההחלטות בירושלים הבהירו לו כי עדיף שיידחה את הביקור למועד מאוחר יותר.

הדבר עורר תרעומת וזעם בקרב האוקראינים, בייחוד לאור העובדה ששורה ארוכה של שרי חוץ ובכירים אמריקאים, בהם מזכיר המדינה בלינקן ושר ההגנה אוסטין, כן הגיעו לביקורי הזדהות ותמיכה בישראל בשבועות האחרונים.

גורמים אוקראינים אף זעמו על ההדלפה הישראלית שזלנסקי תכנן ביקור, שכן זה חושף פרטים על התנהלותו ועלול לפגוע בביטחונו האישי.

נראה כי ישראל בחרה להימנע מביקור נשיא אוקראינה בתקופה רגישה זו על מנת שלא להסתבך במלחמה התקשורתית סביב הסכסוך עם רוסיה. אולם סירוב זה עלול להוביל למתיחות ביחסים עם ממשל זלנסקי ולפגוע בתדמיתה של ישראל כתומכת נלהבת באוקראינה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו