יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

סמוטריץ לאחר הפיגוע: "נדרוש כינוס מיידי של הקבינט"

שר האוצר וחבר הקבינט מדיני בטחוני בצלאל סמוטריץ׳ קורה לכנס מיד את הקבניט לאחר הפיגוע הרצחני בו נהרגו האחים הלל ויגל יניב הי"ד

19:27 ,26/02/23
דוברות הכנסת
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר האוצר וחבר הקבינט מדיני בטחוני בצלאל סמוטריץ׳ קורה לכנס מיד את הקבניט לאחר הפיגוע הרצחני בו נהרגו האחים הלל ויגל יניב הי"ד.

הלב נקרע מצער על הרצח האכזרי של האחים הלל ויגל יניב הי"ד מהישוב הר ברכה בפיגוע הטרור בחווארה.
אני עצמי עברתי שם דקות ספורות לפני הפיגוע, וכל יום עוברים שם אלפים רבים של יהודים בדרכים. כל יהודי הוא מטרה עבור אותם מחבלים צמאי דם.

״אני קורא לראש הממשלה להחזיר את המשלחת הישראלית מעקבא לאלתר. "רגיעה" תושג רק כאשר צה"ל יכה בערי הטרור ומחולליו ללא רחם, בטנקים ובמסוקים, באופן שישדר שבעל הבית השתגע ויוציא להם את החשק לפגוע בנו. נדרוש כינוס מיידי של הקבינט לקבלת החלטות.״

יגל היה אמור לחגוג יום הולדת 20 בעוד שבועיים, הלל בן 21.5 שניהם היו בדרך מהר ברכה ללימוד תורה.  לישיבות הסדר בהם לומדים. יגל למד,בישיבה באולגה. והלל למד בקריית שמונה.

שר הביטחון, יואב גלנט, קיים לפני זמן קצר הערכת מצב עם ראשי מערכת הביטחון, בעקבות פיגוע הירי הקשה בכביש חווארה.

השר גלנט הנחה את כוחות הביטחון למקד את המאמצים המבצעיים והמודיעניים ללכידת המחבלים, תוך נקיטת כל פעולה נדרשת, כולל פעולות התקפיות למניעת פיגועים נוספים.

שר הביטחון אישר תגבור של כוחות צה״ל ביו״ש, במטרה להרחיב את פעולות ההגנה על היישובים והצירים.

בהערכת המצב השתתפו: הרמטכ״ל רא״ל הרצי הלוי, מנכ״ל משרד הביטחון האלוף (במיל׳) אייל זמיר, סגן ראש השב״כ, ראש אמ״ץ האלוף עודד בסיוק, ראש אמ״ן האלוף אהרון חליוה ובכירים נוספים במערכת הביטחון.

השר ניר ברקת אמר: הלב נשבר מהידיעה הקשה על הירצחם של האחים הלל ויגל יניב, תושבי הר ברכה בפיגוע הירי הרצחני בשומרון. התמונה של שני האחים שורפת את הלב. שני יהודים צעירים בתחילת חייהם שנרצחו רק בשל היותם יהודים בארץ ישראל. כמה כאב. אני מחזק את משפחת יניב היקרה על האובדן העצום ושולח תנחומים בשם כל עם ישראל. יהי זכרם ברוך.
לצערנו, גם אחרי הפיגוע הרצחני והמתועב הזה – הרשות הפלסטינית מעודדת הטרור תשלם למחבל השפל 4 מיליון ש״ח תמורת הרצח שביצעו. בלתי נתפס שאבו מאזן והרשות הפלסטינית מצד אחד משלמים על רצח יהודים ומצד שני זוכים לאוזן קשבת. הגיע הזמן לעצור את מנוע הטרור!

ח"כ צבי סוכות בזירת הפיגוע: "הלב נשבר ומרוסק מול מראות רצח בציר בו אני נוסע מידי יום. שוב נטבחו יהודים רק כי הם יהודים על ידי מחבלים נתעבים צמאי דם שמקבלים גיבוי מהרשות הפלסטינית."
סוכות תקף את מדיניות "אין מחסומים" של צה"ל ואמר: "בשבוע שעבר לאחר הפעולה המוצלחת של צה"ל בשכם הבטיחו ארגוני הטרור נקמה. הכתובת הייתה על כל קיר אפשרי ולצערי מחסומים לא הוצבו סביב העיר. באוקטובר האחרון ביצע ארגון הטרור "גוב האריות" עשרות פיגועי ירי סביב העיר שכם שהופסקו לחלוטין עם החזרת המחסומים. בשעה האחרונה פניתי לשר הביטחון כדי להבין למה למרות האיום הברור החל מהשבוע שעבר לא הוצבו מחסומים".

קרדיט: דוברות  ח"כ צבי סוכות

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו