יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

מת מפצעיו טדסה טשומה, הי"ד שנפצע אנושות בפיגוע בירושלים.

טדסה הותיר אחריו אישה ושני ילדים. בפיגוע נרצח גם אריה שצ'ופק, תלמיד ישיבה בן 16 שהובא למנוחות ביום רביעי. המחבלים עדיין לא נתפסו

18:34 ,26/11/22
קרדיט: באדיבות המשפחה / מצ"ב תמונתו של טדסה ז"ל באדיבות המשפחה.
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במהלך השבת בבית החולים שערי צדק בירושלים נקבע מותו של טדסה טשומה בן ה-50, שנפצע אנושות בפיגוע הכפול בירושלים. בכך עלה מניין הנרצחים בפיגוע שאירע ביום רביעי בבוקר לשניים.
מבית החולים נמסר: "צוותי הטראומה וטיפול נמרץ של שערי צדק נלחמו על חייו אך לצערנו פציעתו הייתה אנושה מאוד. אנחנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה ושולחים את תנחומינו. משפחתו של טדסה מודה לעם ישראל על התמיכה ומבקשת לכבד את פרטיותה ולהימנע מפנייה לבני המשפחה".

טשומה, שעלה לישראל מאתיופיה לפני 21 שנה, והתגורר בירושלים.  הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים.

טשומה נפגע בזירת הפיצוץ הראשון בפיגוע הכפול בירושלים, בתחנת אוטובוס בכניסה לעיר.

בפיגוע נרצח גם אריה שצ'ופק, תלמיד ישיבה בן 16 מירושלים. שצ'ופק, שהיה גם בעל אזרחות קנדית, נפצע אנושות בפיצוץ הראשון בעת שהמתין להסעה לישיבה שבה למד במושב בית מאיר, ומותו נקבע זמן קצר לאחר מכן בבית החולים. חברו ללימודים שהיה איתו נפצע באורח בינוני-קשה.

המחבלים שביצעו את הפיגוע הכפול בכניסה לירושלים ובצומת רמות בבירה עדיין לא נתפסו. לפי הערכות במערכת הביטחון, כמה מחבלים הוציאו לפועל יחד את הפיגוע הכפול ופעלו ללא הכוונה חיצונית מלמעלה של ארגוני טרור, ותכננו את הפיגוע זמן רב.  המחבלים, לפי החשד, וידאו קודם שיש כמה שיותר אזרחים בתחנת האוטובוס – ואז הפעילו את מטען החבלה בזירה הראשונה מרחוק.
ההערכות הן שמטעני החבלה היו קטנים יחסית, כשרוב הפגיעות נבעו ממסמרים ומרסס שהתפזרו למרחק קצר ופגעו באנשים שעמדו בסמוך לתחנה. לאחר מכן התפוצץ מטען חבלה נוסף בצומת רמות באופן דומה. האפשרות שמדובר במחבלים פלסטינים מערי הגדה עדיין נחקרת, אך אי-אפשר לשלול שמדובר בחוליה ממזרח ירושלים, ייתכן שאפילו מאחד ממחנות הפליטים בגזרת עוטף ירושלים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

5 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ישראל חיון הגיב:

    זכיתי להיות בהלוויה שלו הי"ד. שתקום כבר המשלה החדשה ותעשה סדר

  2. דרור מולאי הגיב:

    די לצרותנו

  3. הדר הגיב:

    איפה הוא היה בדיוק? ישב בתחנה? כי ראיתי בוידאו שהיו רק 2 בחורים

  4. חזי הגיב:

    מה יהיה ?????

  5. דינה אלנתן הגיב:

    אחח כמה כאב. איך עוד לא תפסו אותם איך??

כתבות נוספות של משה מזרחי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו