יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

מס השתייה המתוקה יישאר? דרעי נקדם יוזמת הסברה בנושא

הבטחת הבחירות לביטול המס על השתייה המתוקה עומדת בסימן שאלה? דרעי אמר כי בוחן לקדם יוזמת הסברה בנושא, גפני בתגובה "למחוק את כל גזירות ליברמן"

22:18 ,06/02/23
דוברות הכנסת
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

סערת מס השתייה המתוקה: הערב דווח כי יו"ר ש"ס אריה דרעי שוקל להותיר את המס על השתייה המתוקה שיזם שר האוצר לשעבר אביגדור ליברמן. לאחר הביקורות שנשמעו יצא דרעי בהבהרה ואמר ״המס שהטיל ליברמן על השתייה המתוקה לא נבע מדאגה לבריאות הציבור שלנו אלא ממטרה מכוונת לפגוע בו בכיס. הבטחנו לבטל את המס הזה וכך בכוונתנו לעשות.

עוד אמר דרעי "עם זאת, בשבועות האחרונים אני מקבל פניות רבות ממשפחות והורים רבים המביעים דאגה מהנזקים הרפואיים החמורים מצריכה מוגברת של השתיה המתוקה. בשל כך, במקביל להורדת המס, אני בוחן לקדם יוזמות הסברה ופעולות נוספות כדי לחדד את הנושא הבריאותי״.

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני הגיב אף הוא ואמר "עמדתינו היא שצריך למחוק את כל הגזירות של שר האוצר הכושל איווט ליברמן. ובאם יהיו דברים שצריך לתקן – אנחנו נתקן לאחר מכן".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו