יום ראשון, 19/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

לינץ' אכזרי: ערבים תקפו רועה צאן שאמו נרצחה בטבח 7 באוקטובר

ערבים תקפו באבנים את ידידיה טליה, רועה צאן מחוות טליה בהר חברון. טליה פצוע בראש ובכתף, ארבעה מהתוקפים נעצרו. האם נרצחה בטבח 7 באוקטובר.

19:40 ,02/04/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

חוות טליה בהר חברון הייתה היום יעד לתקיפה אלימה מצד פורעים ערבים מהכפר הסמוך. שמונה ערבים תקפו באבנים את ידידיה טליה, רועה הצאן של החווה, בשעה שרעה את העדר בשטחי המרעה. אבן אחת פגעה בראשו של טליה, ואבן נוספת פגעה בכתפו. טליה הצליח להזעיק כוחות ביטחון למקום תוך כדי הגנה על עצמו ועל העדר. כוחות צה"ל שהגיעו לזירה עצרו ארבעה מהתוקפים.

טליה פונה במצב בינוני לבית החולים, לאחר שקיבל טיפול רפואי ראשוני מחובשים צבאיים. התקיפה האלימה מגיעה בעיתוי קשה במיוחד עבור משפחת טליה שכבר נפגעה אנושות מאירועי 7 באוקטובר. מרסל טליה, אמה של ידידיה ואחיו בצלאל שמנהל את החווה, נרצחה בטבח שמחת תורה בעוטף עזה כשביקרה את נכדיה בקיבוץ עין השלושה.

בצלאל, שמשרת כמ"פ בגדוד ההגנה מפרוץ המלחמה, היה זה שניסה לחלץ את אמו מזירת הטבח אך הגיע למקום כשכבר היה מאוחר מדי. הערבים שתקפו היום את אחיו ידידיה ככל הנראה ניצלו את היעדרותו מהחווה בשל שירותו הצבאי.

"פורעים ערבים ניסו היום שוב לערער את אחיזתנו בחבל ארץ הזה, אבל שום התקפות טרור לא ירפו את מאבקנו לשמירת אדמות המולדת בידיים יהודיות. אנחנו רק נצא מחוזקים מהאירוע הזה, והחווה רק תפרח ותגדל," נמסר מחוות טליה בתגובה לתקיפה הקשה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו