יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

לאחר שחרור בתה מהשבי: ליאורה ארגמני הלכה לעולמה

ליאורה ארגמני, אימה של נועה ארגמני שחולצה משבי חמאס ברצועת עזה, נפטרה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. ליאורה זכתה לראות את בתה המשוחררת

08:03 ,02/07/24
מטה החטופים
קרדיט: מטה החטופים / ליאורה ארגמני
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בבית החולים 'איכילוב' בתל אביב הלכה הלילה (שלישי) לעולמה ליאורה ארגמני ז"ל, אימה של נועה ארגמני, שחולצה רק בחודש שעבר משבי ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. ליאורה נלחמה במשך חודשים ארוכים למען שחרורה של בתה, ובמקביל ניהלה מאבק אישי מול מחלת הסרטן.

ליאורה ז"ל הייתה דמות מעוררת השראה בשל נחישותה האיתנה והמסירות הבלתי מתפשרת שלה לשחרור בתה. במהלך החודשים האחרונים, היא נאבקה במחלה שגבתה את חייה בסופו של דבר, אך לא לפני שזכתה לראות את נועה משוחררת ולחוות את האיחוד המיוחל עם בתה האהובה.

בימים האחרונים לחייה, שהתה ליאורה לצד נועה ובני משפחתה הקרובים בבית החולים 'איכילוב'. למרות הכאבים והסבל הנוראי שעברה, היא הצליחה להגשים את חלומה ולראות את בתה נועה משתחררת מהשבי, רגע שהפך למשמעותי ולמשמעותי ביותר עבורה.

דובר בית החולים איכילוב מסר: "ליאורה ז"ל העבירה את ימיה האחרונים לצד בתה נועה שחזרה מהשבי ולצד משפחתה הקרובה. אנו מעבירים את בקשת המשפחה לכבד את פרטיותם בשעות קשות אלו. אנו משתתפים בצער משפחת ארגמני. יהי זכרה ברוך".

הסיפור של משפחת ארגמני נגע ללבבות רבים בישראל ובעולם. נועה ארגמני נחטפה על ידי חמאס והוחזקה בשבי ברצועת עזה. המאמצים לשחרורה היו מתישים ומתמשכים, אך בסופו של דבר הובילו להצלחה. שחרורה של נועה היה רגע של שמחה והקלה, שהתקבל בהתרגשות רבה בכל רחבי המדינה.

ליאורה, שהייתה מעורבת באופן אישי ואינטנסיבי במאמצים לשחרור בתה, זכתה לראות את נועה שוב בחיים ובחופש, למרות מצבה הבריאותי הקשה. בתה נועה ובני המשפחה הקרובים היו לצידה ברגעים האחרונים, והעניקו לה את התמיכה והאהבה שהייתה זקוקה לה.

המאבק של ליאורה במחלת הסרטן היה קשה ומכאיב. למרות הכאבים והסבל, היא שמרה על אופטימיות ונחישות, ולמרות הכל, המשיכה להילחם למען שחרור בתה. הסיפור שלה משמש כדוגמה לאומץ ולמסירות אין קץ של אמא לבתה.

המשפחה מבקשת לכבד את פרטיותה בשעות קשות אלו ולהימנע מהטרדות ומפרסום פרטים אישיים. הם מודים לכל מי שתמך בהם לאורך הדרך וממשיכים להיאחז בזכרה של ליאורה ז"ל. יהי זכרה ברוך.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו