שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

כץ דורש מאו"ם לפטר מיד ראשי אונר"א ולפתוח בחקירה על הטבח

שר החוץ ישראל כ"ץ דרש מהאו"ם לפטר מיד את ראשי אונר"א ולפתוח בחקירה עצמאית ושקופה של האירועים בעזה, בעקבות חשיפת מעורבות עובדי אונר"א בטבח

22:51 ,27/01/24
משרד החוץ
קרדיט: משרד החוץ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר החוץ ישראל כ"ץ קרא היום לאו"ם ולקהילה הבינלאומית לפטר לאלתר את ראשי אונר"א, סוכנות הסעד והתעסוקה של האו"ם לפליטים פלסטינים, ולפתוח בחקירה עצמאית ושקופה אודות מעורבות עובדי הארגון בטבח הנורא שהתרחש ב7 באוקטובר.

זאת, לאחר שהתברר כי עובדים בכירים באונר"א לקחו חלק פעיל באירועי הטבח ב-7 באוקטובר, במהלכם נרצחו באכזריות מעל 1400 יהודים. בעקבות זאת, הודיעו ארה"ב, קנדה, אוסטרליה, פינלנד, איטליה ובריטניה על עצירת המימון לארגון עד להשלמת החקירה.

כ"ץ קרא למדינות נוספות בעולם ללכת בעקבותיהן ולהפסיק את התמיכה הכספית באונר"א, עד אשר יובררו כל העובדות אודות מעורבות הארגון באירועי הדמים. "אנחנו לא נוותר ונמשיך לדרוש חקירה מקיפה של האירועים", אמר השר, והדגיש כי יש לבדוק לעומק את הקשרים בין עובדי אונר"א לארגון הטרור חמאס.

כ"ץ קבע כי רבים מעובדי הסוכנות הם למעשה אנשי חמאס, המסייעים לארגון הטרור לשמור על שליטתו ברצועה. "חייבים לוודא שאונר"א לא תהיה חלק מהיום שאחרי בעזה, ושגורמים אחראיים ומהימנים יבואו במקומה", אמר שר החוץ הישראלי.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו