יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

ישיבת 'חברון' מצטרפת לחרם נגד אנג'ל ומפסיקה את ההתקשרות איתה

חרם הצרכנים נגד מאפיית אנג'ל תופס תאוצה כשישיבת 'חברון' החליטו להפסיק את ההתקשרות עם המאפייה בעקבות השתתפות בר לב בהפגנה מול הגרי"ג אדלשטיין

20:19 ,04/05/23
ויקיפדיה
קרדיט: ויקיפדיה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לאחר הסערה שעורר הבוקר, השר לשעבר עמר בר לב כשהשתתף בהפגנה מול ביתו של הגרי"ג אדלשטיין, אנשי תקשורת ופוליטיקאים חרדים יצאו בקריאה להחרים את מאפיית אנג'ל שבר לב משמש כיו"ר הדרקטוריון שלה.

באתר 'בחדרי חרדים' פרסמו כי כי ישיבת חברון בגבעת מרדכי בירושלים, אחת הישיבות הגדולות בציבור החרדי, הודיעה למאפיית אנג'ל על ביטול ההתקשרות עם המאפייה בעקבות הפגיעה של יו"ר הדירקטוריון בגדול הדור הגרי"ג אדלשטיין אחרי שהפגינו נגדו ונגד הציבור החרדי.

בר לב ציוץ בחשבון הטוויטר שלו עם תמונה שלו מההפגנה וכתב: "עכשיו בבני ברק עם אחים לנשק. ומה הקשר בין ההפיכה המשטרית לשוויון בנטל? מעבר ובנוסף לחשיבות שרות הבטחון לכל, חוק ה'אין שוויון בנטל' שבכוונת הקואליציה לחוקק הוא השוחד של נתניהו ולוין למפלגות החרדיות בכדי שיצביעו בעד ההפיכה המשטרית".

משה גפני כתב בתגובה: "לעומר בר לב ולאנג'ל אין כבוד לתורה! צריך לשקול ברצינות האם אפשר לסמוך על הכשרות שלהם. בר לב לא מבין מה זה תורה ומה זה גדול בתורה וכל אחד צריך לעשות חשבון האם אפשר לקנות מהם מוצרי אכילה. אני בז לו! ומקווה שכל אחד יבין על מה ועל מי מדובר"

ח״כ אברהם בצלאל: ״הניסיון להדליק את הלהבות נגד החרדים לא יעבור יותר בשתיקה. נגמר הסיפור שמסיתים בזים ויורקים על הציבור החרדי ללא השלכות. וראשי הישיבות נענים בזה אחר זה. אנו מאוחדים אשכנזים וספרדים חסידים וליטאים ואנו נמשיך יחד את החרם הצרכני עד שעמר בר לב יפוטר!״.

אריה דרעי כתבה בתגובה "למה בר לב לא הולך להפגין בירושלים מול בד״צ העדה החרדית שגם חבריה לא מתגייסים? כי אז הוא יאבד את ההכשר מחר בבוקר. אני קורא לכל חברי להחרים את אנג׳ל. לא חסרים תחליפים".

סגן השר אורי מקלב גינה אף הוא את המעשה: "אדם שהיה בתפקידים ציבוריים כאיש פוליטי וכשר בממשלה וכעת בתפקיד ניהולי ומסחרי מביע עמדות קיצוניות כלפי הציבור החרדי והימין, תוקף ציבור בא להפגין ושותף פעיל בהסתה כנגד הציבור החרדי צריך לשלם מחיר".

שר הרווחה יעקב מרגי שהתראיין בכאן רשת ב' ואמר "הבעלים של אנג'ל צריך להבין שאם הוא רוצה כושר קניה גדול של כלל החברה הישראלית הוא צריך לומר ליו"ר מועצת המנהלים החדש שלו עומר בר-לב שהסידור עבודה החדש שלו נועד רק כדי שלא ישתעמם בגילו ולא שיסב נזקים כלכליים לחברה שלו.
להפגין מול ביתו של מנהיג ציבור חרדי גדול זו פגיעה ברגשות, זו פרובוקציה ועל זה יצא הקצף. המפגינים רוצים להוביל לקרע בעם, למאבק חרדים חילונים".

ראש העיר ביתר עילית ויו"ר פורום הרשויות החרדיות מאיר רובינשטיין אמר כי "הפגיעה החמורה בגדולי ישראל, בדמות אותו שר לשעבר, שעמד כאחרון האנרכיסטים מול ביתו של מרן גדול הדור, היא חוצפה ונבזות מן המדרגה הראשונה". עוד אמר רובינשטיין כי "מאיש כזה, שמכהן כיו"ר דירקטוריון חברת אנג'ל, אין לנו שום ציפיות. אבל מחברה שהציבור החרדי הוא מגדולי צרכניה, מצופה עוד היום להודיע על סילוקו של האיש מתפקידו הציבורי, ולא, אנו נקדם בכל הכוח את החרם על החברה. לא נפרנס את הפוגעים בכבודה של תורה! לא נושיט את הלחי השניה! הציבור החרדי מפסיק לשתוק!".

איש התקשורת אבי רבינא כתב בטוויטר "יו״ר דירקטוריון אנג׳ל מפגין מול ביתו של מנהיג הציבור החרדי הרב אדלשטיין ועוד מנופף בכך. הציבור החרדי לא אמור לתת פרס למי שמכה בו. אפשר להסתדר גם בלי אנג׳ל".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו