יום שישי, 04/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

ח"כ אלמוג כהן נחקר באזהרה בחשד לתקיפה בנסיבות מחמירות

ח"כ אלמוג כהן מהמפלגה החרדית-לאומית עוצמה יהודית, נחקר הבוקר באזהרה במשרדי יחידת להב 433 בלוד, בחשד לתקיפת עצור בנסיבות מחמירות

15:36 ,18/01/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ח"כ אלמוג כהן מהמפלגה החרדית-לאומית עוצמה יהודית, נחקר הבוקר (חמישי) באזהרה במשרדי יחידת להב 433 בלוד, בחשד לתקיפת עצור בנסיבות מחמירות בתקופת שירותו כשוטר יס"מ.

על פי החשד, לפני כ-11 שנים בעת ששימש כשוטר בימ"ר הדרום, תקף כהן תושב מקומי ברהט במהלך מעצרו. האיש שנעצר טוען כי כהן הכה אותו באכזריות וגרם לו לחבלה חמורה.

החשד עלה לאחר שכהן פרסם לפני מספר ימים תמונה בחשבון הטוויטר שלו, בה נראה כשוטר יס"מ לצד 3 עצורים כפותים, תוך שהוא כותב "אלה שלמטה זוכרים מה עשיתי בצבא". אחד העצורים בתמונה זיהה את עצמו והתלונן על האירוע.

היועמ"ש קרנית בן הרב-מיארה אישרה אמש לפתוח בחקירה נגד חבר הכנסת, בעקבות החשדות למעשה חמור שעלה מהפרסום. כהן מכחיש את החשדות נגדו וטוען כי מדובר בעלילה שנועדה לפגוע בו. עם זאת, המשטרה מתייחסת לחקירה במלוא הרצינות.

ח"כ כהן שוחרר לאחר מספר שעות חקירה, תוך הגבלות. המשטרה צפויה להגיש את ממצאיה לפרקליטות שתחליט האם להגיש כתב אישום נגדו. מדובר בפרשה מביכה עבור הח"כ מעוצמה יהודית, שנחשד כעת בביצוע עבירה חמורה בעת שירותו כשוטר.

אלמוג כהן הגיב: "היום בבוקר נחקר ח״כ אלמוג כהן ביאח״ה-להב 433, בנוגע לאירוע הפס״ד בו השתתף ואף נפצע כלוחם בכוחות הביטחון בשנת 2013, זאת לאחר בקשתו של עופר כסיף לפתוח בחקירה בעניין. ח״כ כהן שימש כל חייו הבוגרים כלוחם בכוחות הביטחון, לחם עם חבריו לנשק בשביעי לאוקטובר ואינו מצטער על דבר שעשה בשירותו למען המדינה וכנגד מבקשי רעתה".

"כמו כן לא ניתן לנתק את האירוע הנ״ל מהעובדה שבשבועות האחרונים ח״כ כהן מדבר מעל כל במה על פרשה ביטחונית חמורה ודווקא כעת יש מי שמנסה להלך עליו אימים באמצעות זימון לחקירה מיותרת מלפני 11 שנים".

עוד אמר "אני סומך ידיו על רשויות אכיפת החוק ומשטרת ישראל ואינו מתכוון לשנות את דרכו הדוגלת בחקר האמת עד גילויה ובגיבוי כוחות הביטחון באשר הם, למען בטחונה ושגשוגה של מדינת ישראל".

השר שלמה קרעי כתב בתגובה ידידי חה״כ אלמוג כהן אל תרכין ראש בפני אלו שמנסים להלך עליך אימים. ניסיון השתקה שקוף כזה פוגע קשות באמון הציבור במערכת הזו, שמתנהלת לעתים כאילו אנחנו ברוסיה הסובייטית, וגורם לכולם להבין עד כמה נדרש כאן תיקון יסודי בדחיפות.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כתב בתגובה "ההנחיה של היועצת המשפטית לממשלה לחקור את ח"כ אלמוג כהן אודות אירוע שאירע לפני למעלה מעשור, היא חמורה ומעלה ריח חריף של רדיפה פוליטית. זו אותה יועמ"שית שמסיבות פוליטיות מנסה לתקוע מקלות בגלגלים בפרויקט הלאומי שתכליתו לאפשר לאזרחי ישראל להתחמש ולהגן על עצמם. מכל מקום, הניסיון שלה להלך אימים על נבחרי ציבור מימין, לא ירפה את ידינו מלהמשיך לפעול לטובת הצלת אזרחי ישראל".

מהמשטרה נמסר "בהנחיית היועצת המשפטית לממשלה ופרקליט המדינה, היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 זימנה היום לחקירה את ח"כ אלמוג כהן, בחשד למעורבותו באירוע תקיפה הגורמת חבלה בנסיבות מחמירות, שהתרחש בשנת 2013 במהלך הפגנה ביישוב חורה, עת שירת ח"כ אלמוג כהן כשוטר. בהתאם להנחיית היועמ״ש לממשלה ופרקליט המדינה, החקירה מבוצעת על ידי המשטרה וזאת בעקבות מידע עדכני שהתקבל. בסיום חקירתו שוחרר ח"כ כהן".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו