יום שישי, 17/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

חילוץ דרמטי של בחור ישיבה שנסחף לעומק הכינרת על גבי מזרן

בחור ישיבה נסחף לעומק הכינרת עם מזרן ים וחולץ ע"י השיטור הימי. איגוד ערים כינרת מזהיר מפני רחצה עם אביזרי ציפה ומקרא לנופשים לנקוט בזהירות.

20:22 ,01/05/24
אחמד ענאן איגוד ערים כינרת
קרדיט: אחמד ענאן איגוד ערים כינרת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בתקופת בין הזמנים, כאשר ישיבות רבות יוצאות לטיולים ונופש באזור הכינרת, מתרחשים לא פעם אירועים מסוכנים הקשורים לרחצה לא זהירה. כך קרה גם היום (יום ד'), כאשר בחור ישיבה נסחף עם גבי מזרן ים לעומק הכינרת, מחוף שקמים.

מחדר הבקרה של איגוד ערים כינרת נמסר כי הבחור נסחף לעומק הימה עם המזרן, וחולץ בזכות התערבות מהירה של השיטור הימי. "הבחור טופל על ידי צוות מד"א, והוא היה במצב טוב לאחר החילוץ," נמסר.

לאור האירוע החריג, איגוד ערים כינרת מבקש מהנופשים לנקוט בכל אמצעי הזהירות בעת כניסה למים. "השימוש באביזרי ציפה כמו מזרנים הוא מסוכן מאוד," נכתב בהודעה רשמית. "אין להתרחק לעומק הימה בשום מצב, בעיקר לא בשעות אחר הצהריים כשמתחילות רוחות וזרמים באגם."

עוד הוזהרו הנופשים כי יש להודיע לאדם אחד לפחות על כניסה למים, ולהיות איתו בקשר עין בכל רגע. "כמובן לרחוץ רק בחופים מוכרזים עם שירותי הצלה, הנמצאים בקשר ישיר עם השיטור הימי ומד"א, למקרה הצורך," נכתב.

מקרים של נסיחפות למרחקים באגם הכינרת על גבי אביזרי שחייה וציפה, מתרחשים מדי שנה. חלקם אף הסתיימובטרגדיה כשהנסחפים לא הצליחו להיחלץ בזמן. לכן, איגוד ערים כינרת קורא לנופשים להקפיד על כללי הזהירות, כדי לא להפוך את חופשת הקיץ לטרגדיה.

צפו בחילוץ

קרדיט: אחמד ענאן איגוד ערים כינרת

קרדיט: אחמד ענאן איגוד ערים כינרת

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו