יום שישי, 17/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

התעללות אכזרית: סרטון חמאס חושף פציעתו של החטוף הישראלי

חמאס פרסם סרטון של הירש גולדברג-פולין, הישראלי שנחטף ברעים. הסרטון חושף פציעתו האכזרית. משפחתו קוראת ללחץ על חמאס להשבתו ושל יתר החטופים.

20:44 ,24/04/24
צילום מסך
קרדיט: צילום מסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ארגון החמאס פרסם היום סרטון ראשון המציג את הירש גולדברג-פולין, הצעיר הישראלי-אמריקאי שנחטף במהלך מסיבת חוגגים ברעים בבוקר שמחת תורה ה-7 באוקטובר. זהו אות החיים הראשון מגולדברג-פולין, בן ה-23 מירושלים, מאז חטיפתו הטראגית לפני כ-201 ימים.

בסרטון הקצר שפורסם על ידי חמאס, ניתן לראות את גולדברג-פולין יושב כשידו השמאלית קטועה – פציעה שנגרמה כנראה מירי רקטת RPG במהלך החטיפה, כפי שתועד בסרטון שהגיע למשפחתו בעקבות האירוע. לא ניתן לאמת את זמן צילום הסרטון ובו הוא נראה דווי וחסר תקווה.

משפחת גולדברג-פולין וארגון משפחות החטופים הגיבו בתגובות קשות לפרסום הסרטון המתעד את התעללות חמאס בבנם היקר. "הסרטון הזה הוא עוד איתות שחמאס לא מורתע ומעוניין להתעלל בנו – משפחות החטופים," נמסר בתגובה רשמית. "ליבנו יוצא אל משפחת גולדברג-פולין ואנו כואבים איתם את האכזריות והגועל של החמאס."

מטה המשפחות קרא לכלי התקשורת "לא לשתף פעולה עם סרטוני התעמולה הנאצית" של חמאס, והפנה קריאה נוקבת לממשלה ולקבינט המלחמה: "אנו מצפים מראש הממשלה ומקבינט המלחמה להפסיק לדשדש ולהתחיל להפעיל מנופי לחץ משמעותיים שישיבו את הירש ויתר החטופים לביתם בהקדם."

בהודעה מטעם המשפחה, נמסר: "זעקתו של הירש, היא זעקתם של כל החטופים – הזמן שלהם נגמר! למדינת ישראל אין עוד זמן לבזבז, יש לשים את החטופים בראש…יש להחזיר את כולם הביתה – החיים לשיקום, הנרצחים לקבורה בכבוד." כמו כן, צוינו מנופי לחץ אפשריים כגון "סיפוח של שטחים מהרצועה, הפסקת סיוע 'הומני', כיבוש פילדלפי ועוד."

ירון בלום לשעבר מתאם השבויים והנעדרים, הגיב בחריפות על הסרטון עצמו: "אלה מניפולציות עלובות שאומצו מדאעש. אני חושב שחמאס בלחץ, הם מזהים שישראל עומדת להיכנס לרפיח."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל חי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו