יום שישי, 17/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הפגנות אלימות סמוך לבית רה"מ בעקבות פרסום סרטון החטוף

הפגנה אלימה פרצה בירושלים סמוך לבית רה"מ בעקבות פרסום סרטון החטוף הישראלי בידי חמאס. המפגינים שיגרו זיקוקים, הציתו אש וחסמו צמתים,

20:53 ,24/04/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לאחר פרסום הסרטון המזעזע בו מוצג הישראלי הירש גולדברג-פולין שנחטף לידי חמאס ברצועת עזה, פרצו הערב הפגנות אלימות סמוך לבית ראש הממשלה בירושלים. עשרות מפגינים הפרו את הסדר הציבורי ברחוב עזה בבירה, חלקם שיגרו זיקוקים ענק והציתו מדורות ברחוב.

המפגינים, חלקם ממובילי המאבק למען שחרור החטופים, השמיעו קריאות קיצוניות במהלך ההפגנה.

לפי דוברות המשטרה, "כוחות משטרה פועלים בשעה זו לשמירת הסדר הציבורי" לאחר שחלק מהמפגינים "הבעירו אש, שיגרו זיקוקים, הפכו פחי אשפה וגדרות". עד כה נעצרו 2 חשודים במעשי הסדר הציבורי. "משטרת ישראל תאפשר חופש מחאה כחוק, אך תפעל נגד מפרי סדר ומתפרעים אלימים," הוסיפו במשטרה.

הפרסום נעשה על רקע דיווחים כי קבינט המלחמה צפוי לדון מחר ביוזמה חדשה לקידום עסקת שחרור של החטופים המוחזקים בידי חמאס. על פי בכיר ישראלי, בישיבת הקבינט החל דיון בנושא רעיונות חדשים מצוות המו"מ הישראלי. דיון מפורט יותר צפוי בהמשך, על אף שטרם הוצגה הצעה רשמית מחמאס או מגורמים מתווכים.

המפגינים דרשו "להפעיל מנופי לחץ משמעותיים שישיבו את כל החטופים הביתה בהקדם". המחאות נמשכות על רקע ההסלמה בסוגיה הרגישה ותגובות הצדדים להפצת סרטון התעמולה מצד חמאס.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו