שבת, 18/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הסתלק לגנזי מרומים: הרה"ח רבי יצחק זאב סלומון זצ"ל

הרב החסיד רבי יצחק זאב סלומון זצ"ל, מזקני וחשובי חסידות רוז'ין ומקורבי האדמו"רים, הלך לעולמו בגיל 78 לאחר מחלה קשה. היה מגדולי התורה

12:53 ,03/05/24
באדיבות המצלם
קרדיט: באדיבות המצלם
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בצער רב מוסר חסידות רוז'ין על פטירתו של הרה"ח רבי יצחק זאב סלומון זצ"ל, מזקני וחשובי חסידי רוז'ין, בגיל 78 לאחר מחלה קשה. סמוך לחצות הלילה הגיעה הידיעה המרה מבית החולים מעייני הישועה בבני ברק על הסתלקותו לגנזי מרומים של הרב הצדיק והחסיד.

רבי יצחק זאב היה איש אמונם ומקורבם של גדולי ישראל, דולה ומשקה מתורתם של ראשונים והיה מקושר במסירות נפש לצדיקי הדור האחרון. בנעוריו שימש כמשב"ק של האדמו"רים הרה"ק מסאדיגורה והרה"ק מזלאטיפולא זצ"ל. בהמשך נקשר אל האדמו"רים מבוהוש זצ"ל ושליט"א, ונחשב כמקורבם המובהק.

המנוח נולד בהונגריה לאביו הרה"ח ר' מאיר צבי ז"ל, ובארץ נישא לבתו של הגה"צ רבי שמואל טוביאס זצ"ל אבד"ק רומניה. ביתו היה פתוח לרווחה לכל תלמיד חכם ויודע ח"ן. שימש כרב קהילת נווה עמל בהרצליה ופעל להפצת תורה ויהדות. היה ממייסדי ישיבת רוז'ין ותיקן בישראל.

בשנותיו האחרונות נתגלגל סבל גדול על המנוח שנזדכך ביסורים קשים. הלווייתו יצאה הלילה מביתו בבני ברק, לבית העלמין בגבעתיים לצד רבותיו הקדושים. הוא משאיר אחריו דור ישרים מבורך, ביניהם בנו הרב אברהם יעקב רב קהילת שטפנשט. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו