יום שלישי, 21/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הכרעה צפויה: קבינט מדיני-ביטחוני ידון בכניסה צבאית לרפיח

הקבינט המדיני-ביטחוני יתכנס לדון בכניסה צבאית לרפיח שאושרה בעבר. במקביל, קבינט המלחמה ידון ברעיונות חדשים לשחרור החטופים

10:18 ,25/04/24
לע"מ
קרדיט: לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לאחר תיאומים עם המצרים, ולקראת החלטה על המשך הטיפול במשבר החטופים ברצועת עזה, צפויים הקבינטים המדיני-ביטחוני והמצומצם של קבינט המלחמה להתכנס היום לדיונים חשובים.

ראשית, בשעה 15:30 יתכנס הקבינט המדיני-ביטחוני המורחב לדון בנושא הכניסה הצבאית לעיר רפיח שבדרום רצועת עזה. מהלך זה כבר אושר בעבר על ידי השרים, אשר הסמיכו את קבינט המלחמה לקבוע את העיתוי המדויק לביצועו.

הדיון המכריע מגיע לאחר חזרתם של הרמטכ"ל, אביב כוכבי, וראש השב"כ, רנן בר, משיחות בקהיר בהן תואמו הפרטים הסופיים עם המצרים לגבי הפעולה הצבאית הצפויה.

במקביל, צפויים חברי קבינט המלחמה המצומצם לקיים דיון מעמיק בנושא החטופים הישראלים המוחזקים בידי חמאס ברצועה. הדיון הזה מוגדר כ"משמעותי", לאחר שצוות המשא ומתן הישראלי העלה בתחילת השבוע רעיונות חדשים ויצירתיים בניסיון לקדם את השחרור.

מקורות בכירים מסרו כי הרעיונות שיוצגו כוללים גישות חדשניות וייחודיות, שונות מאלו שננקטו עד כה בניסיון להגיע לפריצת דרך במשא ומתן התקוע עם חמאס בנושא החטופים.

הדיון המשולב בנושאים החטופים והפעולה הצבאית המתגבשת צפוי להוות מסגרת משמעותית להכרעות של ממשלת ישראל, הן בהיבט המדיני והן בהיבט הביטחוני המעשי, בטיפול במשבר הלאומי הזה.

עם סגירת הדיונים בקבינטים השונים, צפויות להתבהר התוכניות והדרכי הפעולה המעשיות של ישראל לקראת ההמשך, תוך שילוב מהלכים צבאיים אפשריים לצד המשך המאמצים המדיניים והדיפלומטיים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו