יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הודות לדוח שקיבל רוכב אופנוע, פוענח תיק הנחת מטען ברמלה

המשטרה פענחה תיק הנחת מטען ברמלה, הודות לדו"ח שקיבל החשוד – שאדי ג'ארושי, סמוך למקום האירוע, בגין אי רכיסת קסדה בקורקינט

13:08 ,27/03/22
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

חוקרי ימ"ר מרכז פתחו בתאריך 16.3.22 בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח בדבר שריפת רכב בחניון ברחוב הרצל ברמלה, כאשר עפ"י החשד ובתום בדיקה מקצועית של חבלן המשטרה, מקורה בפיצוץ מטען שהונח תחת רכב.

בתוך כך, חוקרי הימ"ר החלו באיסוף ממצאים בזירה, בדגש על אמצעי תיעוד, שהביאו לחשיפת חשוד בהנחת המטען, לאחר שבבדיקה עלה כי אותו חשוד קיבל סמוך למועד ומקום הנחת המטען, דו"ח משוטר קרוב לשעה 03:20 לפנות בוקר, בגין אי רכיסת קסדה בהיותו נוהג בקורקינט.

 

כאמור, המשטרה עצרה את החשוד – תושב רמלה בן 29 (שאדי ג'ארושי) בחשד להנחת המטען תחת רכב של תושב העיר כבן 30 כשהרקע לא נקבע.

בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד עפ"י צורכי החקירה והיום בהתאם לממצאיה, הוגשה נגדו הצהרת תובע ובימים הקרובים יוגש נגדו ע"י פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.

מדובר בחקירה ממוקדת ונחושה שהינה חלק מהאסטרטגיה ההתקפית שמנהל מחוז מרכז כנגד גורמי פשיעה ותופעות אלימות, עד למיצוי מלוא חומרת הדין עם המעורבים, במטרה לשמור על שלום הציבור וביטחונו.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו