יום שני, 01/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הביקור של רה"מ בקרית שמונה מעורר סערה: פוליטיקה קטנה"

ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן, מבקר את ראש הממשלה על ביקורו בעיר ללא תיאום עם הנהגת העיר. גם השר בני גנץ מצטרף לקריאה לנתניהו לשמוע את

15:10 ,05/06/24
לע
קרדיט: לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן, השמיע ביקורת חריפה על ביקור ראש הממשלה בנימין נתניהו בעיר, תוך האשמה כי הביקור היה "הצגה פוליטית" ולא תכליתית. בדבריו, הדגיש שטרן כי תושבי העיר והנהגתה מרגישים שנעזבו להתמודד לבד עם מציאות קשה של מלחמה והפגזות.

"לתושבי קריית שמונה אין זמן, סבלנות וכסף להצגות של פוליטיקה זולה בזמן מלחמה," אמר שטרן. "אם ראש הממשלה היה באמת מבקש ורוצה להוביל שינוי בקריית שמונה, הוא היה חייב את ראש העיר לצידו, יחד עם מנהלי האגפים והמחלקות. הוא היה חייב להפגש עם אלו שמתפעלים את העיר יום יום, אלו שדואגים לטפל באלפי תושבי קריית שמונה שפונו למעל 460 ישובים ברחבי הארץ."

שטרן המשיך והדגיש את הכאב והכעס על כך שראש הממשלה לא פגש את ההנהגה המקומית ולא שמע את מצוקות התושבים. "לצערי, בשביל הממשלה הזו – הכל הצגה. פייק של אכפתיות. פייק של ביטחון. פייק של עשייה. רה"מ הגיע ל'סיור' רושם בצפון והקיף עצמו בשחקנים בכדי לחזק את מעמדו הליכודי. הצפון בוער וראש הממשלה עושה פוליטיקה קטנה."

ביקורת דומה נשמעה גם משר הביטחון ויו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ, שביקר אף הוא בצפון. "אתמול פגשתי בצפון את ראשי המועצות והערים בקו העימות יחד עם חברי גדי איזנקוט. זו לא היתה פגישה פשוטה. הוטחו בנו דברים קשים. אבל מי שנושא באחריות – חייב לשמוע את האמת," אמר גנץ. "המציאות של תושבי קריית שמונה קשה – ולמנהיגות אסור לברוח מהמציאות."

גנץ קרא לראש הממשלה לשנות את גישתו ולהתנצל בפני תושבי העיר. "ראש הממשלה לא יכול להגיע לביקור בעיר שבתיה מופגזים ותושביה מפונים, בלי ראש העיר שמייצג אותם. אי אפשר לעשות שיקולים פוליטיים בזמן מלחמה. אני קורא לו להתקשר עכשיו לראש העיר, להתנצל ולהזמין אותו לפגישה במשרדו יחד עם כל חברי מועצת העיר, כדי לשמוע את קולם של כל תושבי העיר."

בלשכת ראש הממשלה הגיבו לטענות והסבירו כי הביקור תוכנן כסיור צבאי והערכת מצב ביטחונית בגבול הצפון, ולא תואמו לו פגישות אזרחיות, כולל עם ראש עיריית קריית שמונה. "לסיור לא הוזמנו גורמים אזרחיים," נמסר בהודעה הרשמית. עוד צוין כי מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יוסי שלי, נפגש יום לפני כן עם ראשי הרשויות בצפון, כולל ראש עיריית קריית שמונה, בניסיון להבטיח תיאום ושיתוף פעולה.

המתיחות באזור הצפון והמציאות הקשה של תושבי קריית שמונה, שנאלצים להתמודד עם הפגזות ופינוי, מדגישות את הצורך במנהיגות חזקה ומלוכדת. הביקורת מצד ראש העיר והשר גנץ ממחישה את החשיבות בהקשבה לצרכים האמיתיים של התושבים ובפעולה משותפת למען ביטחונם ורווחתם.

המציאות הקשה בקריית שמונה דורשת התמודדות עם אתגרים רבים, כולל פגיעה בתשתיות, צורך באספקת מזון ומים, ושירותי בריאות דחופים. הנהגת העיר ומשרד ראש הממשלה צריכים לשלב ידיים ולפעול יחד על מנת להבטיח שכל התושבים יקבלו את הסיוע הנדרש בזמן אמת.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו