שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

גנץ וגלנט מצהירים על שיתוף פעולה לקידום חוק גיוס מוסכם

שר הביטחון גלנט הבהיר כי לא יגיש חוק גיוס חדש ללא הסכמה מלאה של כל מפלגות הקואליציה. גנץ הגיב שיש לקדם מתווה שירות ישראלי בהסכמה רחבה.

22:11 ,28/02/24
לע
קרדיט: לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון יואב גלנט מבהיר הערב (רביעי) כי ללא הסכמת כלל חלקי הקואליציה ובדגש על יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ והשר גדי אייזנקוט מערכת הביטחון לא תגיש חוק גיוס.

גלנט אמר: "אנו מוקירים ומעריכים את אלו המקדישים את חייהם ללימוד התורה. עם זאת, ללא קיום פיזי אין קיום רוחני. האתגרים הביטחוניים הניצבים לפנינו מוכיחים – כולם חייבים לשאת בנטל".

שר הביטחון הוסיף: "כל חוק גיוס שיהיה מוסכם על כל מפלגות ממשלת החירום – יהיה מקובל עליי. אבל ללא הסכמת כלל חלקי הקואליציה, מערכת הביטחון בראשותי לא תגיש את החוק".

נזכיר כי בסוף החודש הבא תפקע החלטת הממשלה שהנחתה את שר הביטחון להורות לצה"ל שלא לגייס בחורי ישיבות. בקואליציה שקודים על פיתרון, כאשר בינתיים אין פריצת דרך בנושא.

יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ הגיב לאחר זמן קצר ואמר: ״כל חלקי החברה הישראלית צריכים לקחת חלק בזכות לשרת. הצורך הזה הוא צורך ביטחוני, לאומי וחברתי. נפעל ביחד עם שר הביטחון גלנט, עם כל סיעות הבית וכל חלקי החברה הישראלית כדי לקדם מתווה שירות ישראלי בהסכמה רחבה ובהקדם.״

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו