שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

ברקת: "אני מודאג, אנחנו נחמדים מדאי ומתחשבים מדאי"

בעקבות מות שני חיילים באירוע בג'נין, ביקר השר ניר ברקת בחריפות את המדיניות הביטחונית וקרא לחשבן פחות לעולם ולדאוג יותר ללוחמים שלנו

14:19 ,24/12/23
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בטרם ישיבת הממשלה הבוקר אמר השר ניר ברקת כי זוהי "בוקר קשה לכולנו", ושלח תנחומים למשפחות החללים שנהרגו אמש בעזה. ברקת הוסיף כי הוא מודאג מ"כניעה לכל לחץ חיצוני, גם אם זה לחברים הכי טובים שלנו" וטען שזוהי "טעות קשה שאנחנו משלמים עליה מחירים כבדים".

לדברי ברקת, "לא מתקבל על הדעת שאנחנו נסכן חיילים שלנו, ונשלח אותם חשופים בכל מיני מבנים, מבלי שהפצצנו לפני כן". השר הוסיף כי "תפקידנו כממשלת ישראל, בראש ובראשונה לדאוג לאינטרסים החיוניים של מדינת ישראל. אסור לוותר בגלל שום לחץ".

דברי ביקורת חריפים אלו של ברקת באו בעקבות ההודעה הבוקר על עוד 8 לוחמי צה"ל שנהרגו במהלך פעילות בעזה. השר שלח תנחומים למשפחות החללים אך גם ביקר בחריפות את המדיניות הביטחונית הנוכחית וטען כי יש לפעול ביתר תקיפות מול האיומים על כוחות צה"ל.

ברקת ציין כי לדעתו ישראל מתנהלת בריסון מוגזם מול האיומים מצד ארגוני הטרור וכי יש לשנות את המדיניות הזו. על פי דבריו, מדינת ישראל אינה יכולה "להרשות לעצמה לסכן חיילים בכל מיני מבצעים ללא סיכוי מבלי לפגוע קודם באויב".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. david david הגיב:

    ברור שיש צדק בדבריו, השאלה אם הוא היה מתנהל אחרת מול חיבוקו של הדוב מאמריקה

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו