יום שלישי, 21/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בקריאת מגילה עם הלוחמים: נחסל את סינוואר כמו שחיסלנו את המן

בקריאת מגילה עם לוחמי צה"ל, נתניהו השווה בין איראן לבין המן וקרא לחיסול מנהיג החמאס סינוואר ואמר: "ניכנס לרפיח ונשיג ניצחון".

20:53 ,24/03/24
לע
קרדיט: לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במהלך קריאת המגילה עם לוחמי גדוד ארז בחיל המשטרה הצבאית, שיגר ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר תקיף במיוחד נגד איראן והחמאס. נתניהו השווה בין המשטר האיראני לבין "המן הרשע" שרצה להשמיד את היהודים, והבטיח כי ישראל תנצח את האויבים כמו שנצחה בעבר.

נתניהו אמר כי "כמו בימי קדם אנחנו מתלכדים, נחלמים ומנצחים. אנחנו ניכנס לרפיח ונשיג את הניצחון המוחלט". דבריו רומזים על כוונה לפתוח בסבב לחימה צבאי נגד הכוחות הפלסטינים ברפיח בקרוב.

"חיסלנו את המן נחסל גם את סינוואר", קרא נתניהו בהשוואה ברורה בין מנהיג החמאס ברצועת עזה לבין צורר היהודים בימי המגילה. דבריו הללו מתפרשים כקריאה גלויה לחיסול הדרג הצבאי והמדיני של החמאס בראשות סינוואר.

בנאומו לאחר קריאת המגילה, נתניהו ביצע השוואה נוספת בין איראן לבין הצורר האנטישמי מימי קדם: "היום בפרס המודרנית קם לו צורר חדש – המשטר האיראני שמבקש להכחיד את מדינת היהודים. כמו אחינו מפני אלפיים שנה, גם אנחנו נתלכד ונילחם".

במסגרת אזכורו את הניצחון על המן הרשע בפורים, הציב נתניהו יעד ברור בהמשך דבריו: "חיסלנו את המן, נחסל גם את איראן" – כלומר נתניהו מחזיק בכוונה להסיר את האיום שמציבה איראן על ישראל באמצעים צבאיים. נאומו של ראש הממשלה במעמד חגיגי זה מהווה איתות ברור לכוונות ישראל בהתמודדות עם האיום האיראני והחמאס.

צפו בדבריו

קרדיט: לע"מ

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו