שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בן גביר: לא לאפשר כניסת פועלים פלסטינים, זו סכנת נפשות

בן גביר מתנגד לאפשרות שיאשרו העסקת פועלים פלסטינים מיהודה ושומרון בישראל. שמגיעים "חדורי שנאה ומוטיבציה" כלפי ישראל ומהווים סכנת נפשות

12:44 ,10/12/23
צילום מסך
קרדיט: צילום מסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

השר לביטחון הפנים, איתמר בן גביר, יצא היום במתקפה חריפה נגד החלטת הממשלה לאפשר העסקה של פועלים פלסטינים מאיו"ש בישראל. זאת, בטענה שהדבר מהווה סיכון ביטחוני ממשי למדינה.

דבריו החריפים של בן גביר נשא בפתח ישיבת הממשלה, בה אמורה ההחלטה לעלות לדיון ואישור:"כניסת עובדים מיהודה ושומרון, זה בדיוק המשך אותה קונספציה שאנחנו מזהירים ממנה. אני גר בחברון, אני שומע את ההסתה במסגדים, אנחנו יודעים מה זה כשהם מגיעים שטופי שנאה חדורי מוטיבציה. אני לא אומר שכולם, אבל מספיק ש10% מהם מגיעים ככה – וזו סכנת נפשות!".

בן גביר אף הבהיר כי בכוונתו לפעול נמרצות, גם אל מול עמדת הממשלה, כדי למנוע את מימוש ההחלטה:"אני אומר בצורה מפורשת: אני אתנגד ואני אפעל כדי שגם חבריי יתנגדו לדבר הזה – זו סכנת נפשות!".

השר חזר והדגיש כי ישנם פתרונות חלופיים רבים למצוקת העובדים בחקלאות ובבניין, אך אין לאפשר, בשום אופן, כניסה המונית של פלסטינים, שעלולה להוות סיכון ביטחוני:

"יש עובדים זרים, יש מתנדבים, צריך להפוך את העולם כדי להוסיף, אבל לא לאפשר כניסת פועלים מהרשות כשהם מגיעים לכאן חדורי שנאה ומוטיבציה. אסור שיכנס לכאן ולו פועל אחד!" סיים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חיים הגיב:

    צודק בן גביר אסור לתת להם פרנסה לחארות כאלה שנותנים מידע לחמאס גם כל פועל מרויח 700 שקל ביום רק שתבינו שוטר מצרי מקבל 100 דולר לחודש שביבי ידאג קודם לעניי עמו שאין להם עבודה במקום לדאוג לפלסטינים

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו