יום שישי, 17/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בושה: משפחת לירי אלבג החטופה קיבלה גלגל אבל, המשטרה חוקרת

משפחתה של לירי אלבג החטופה קיבלה בטעות גלגל פרחים לאבל. מטה המשפחות להחזרת החטופים מגנה את המעשה ויחקור את האירוע החמור בשיתוף המשטרה.

13:53 ,07/04/24
משפחות החטופים
קרדיט: משפחות החטופים
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ומזעזע התרחש הבוקר כאשר משפחתה של לירי אלבג החטופה מהאסון ב 7 באוקטובר 2023, קיבלה בטעות משלוח של גלגל פרחים לבית האבלים. המשלוח החריג והפוגעני, שהגיע למשפחה השכולה ללא הכרה או הבנה מי עומד מאחוריו, הביא את מטה המשפחות להחזרת החטופים להגיב בחריפות ולהודיע על פתיחת חקירה מיידית לבירור נסיבות האירוע המזעזע.

בהודעה רשמית מטעם מטה המשפחות נמסר כי "הבוקר קיבלה משפחתה של החטופה לירי אלבג, פרחים כגלגל אבל על מות ביתם. מטה משפחות החטופים מגנה בתוקף את ההתנהגות האלימה נגד משפחת אלבג, ובהובלת קב"ט המטה, ובשילוב גורמי אכיפה החוק במדינה, תיפתח חקירה בנושא עד למיצוי הדין".

במשטרת ישראל אישרו כי התקבלה תלונה רשמית בנוגע למשלוח הלא חוקי והפוגעני, וכי פתחה חקירה בנושא. "המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות אירוע חריג בסוף השבוע, בו נשלח 'גלגל זר לוויה' למשפחה של חטופה מאסון אוקטובר", נמסר מהמשטרה, "עם קבלת התלונה, הועברה לבחינת גורמי המקצוע באגף לחקירות ומודיעין, לצד ניהול פעולות ראשוניות על ידי יחידת הפשיעה המקוונת".

במטה המשפחות הוסיפו כי "למרות האירוע המזעזע, מטה המשפחות ימשיך להאבק עד לחזרתה של לירי וכל שאר החטופים, לביתם לשיקום או קבורה בכבוד". גורמים בכירים במשטרה ובכוחות הביטחון מסרו כי יפעלו בנחישות על מנת למצות את האירוע לגבי משלוח הפרחים לבית האבלים, ולהעמיד לדין את האחראים, בשל החומרה הרבה שבמעשה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו