יום רביעי, 22/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

ארדן מציג בראשונה באו"ם את זוועות חמאס: צריך להשמיד את חמאס

שגריר ישראל ארדן חנך תערוכה המציגה בכניסה לאו"ם את זוועות חמאס בטבח , ותקף את ניסיונות ההכרה במדינה פלסטינית שתביא "דם וטרור".

08:24 ,03/04/24
דברות משרד החוץ
קרדיט: דברות משרד החוץ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בטקס מרגש שנערך אמש באו"ם, חנך שגריר ישראל גלעד ארדן תערוכה מיוחדת המציגה בכניסה לארגון את זוועות ארגון הטרור חמאס בטבח שמחת תורה ה. בהשקת התערוכה, שמציגה לראשונה באו"ם את פשעי חמאס באותו אירוע טרור קשה, השתתפו שגרירים מעשרות מדינות.

בנאומו הנוקב, התייחס ארדן לחשיבות התערוכה בימים בהם האו"ם לטענתו פועל להשכחת הטבח: "האו"ם פועל באופן מכוון להשכיח את הפשעים המתועבים שחמאס ביצע. לכן התערוכה הזו היא בעלת חשיבות קריטית. כל אדם שיכנס בשערי האו"ם יוכל לצפות באכזריות של חמאס ולהכיר בצורך להשמדתו."

השגריר ארדן לא חסך ביקורת חריפה גם על הניסיונות באו"ם לקדם הכרה במדינה פלסטינית באופן חד-צדדי: "מעבר למאמצים לעוות את המציאות, כיום ישנם באו"ם כאלו שרוצים לתת פרס לאלו שבצעו את אותן זוועות. הם מנסים להימנע מכל דיאלוג או מו"מ על ידי קידום החלטה חד-צדדית למדינה פלסטינית. אני מבהיר: תמיכה חד צדדית במדינת טרור פלסטינית רק תבטיח יותר שפיכות דמים ויותר אירועי זוועות כפי שאירעו ב-7.10."

לבסוף, התייחס ארדן לתקרית בעזה בה נהרגו מירי של צה"ל עובדים של הארגון "המטבח המרכזי העולמי": "ישראל לעולם לא פוגעת במכוון באזרחים. התקרית הזו נמצאת בחקירה מעמיקה. אך חשוב לזכור: עבור ישראל כל מוות של אזרחים הוא טרגדיה, אך עבור חמאס פגיעה באזרחים היא האסטרטגיה."

דברות משרד החוץ

קרדיט: דברות משרד החוץ

דברות משרד החוץ

קרדיט: דברות משרד החוץ

קרדיט: דברות משרד החוץ

קרדיט: דברות משרד החוץ

קרדיט: דברות משרד החוץ

קרדיט: דברות משרד החוץ

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו