יום רביעי, 22/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » היסטוריה

המתקפה האכזרית כבר היתה צפויה: הכל מופיע באמנת חמאס מ-1993

באמנת החמאס מ-1993 מופיע בבירור כוונתו לרצוח אזרחים יהודים, להשמדת ישראל ומעניק לגיטימציה לרצח אזרחים. אז על מה כולנו מתפלאים

10:18 ,29/10/23
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

התקפת הטרור האכזרית של חמאס על ישובי ישראל ב-7 באוקטובר 2023 זעזעה את העולם כולו. אך האם יש באמת מקום להפתעה?

המסמך האידאולוגי של חמאס מ-1993, אותו אני מציגים כעת מחדש, מגלה שאין מקום לתדהמה – הכל כתוב באמנת חמאס כבר 30 שנה.

המסמך קורא במפורש להשמדת ישראל באמצעות "מאבק מזוין". הוא מעניק לגיטימציה לשימוש בטרור ולרצח אזרחים ישראלים. חמאס קבע כבר אז שכל שטח ישראל שייך למוסלמים בלבד.

אין זה מפתיע כלל שחמאס תקף באכזריות רבה יישובים ישראליים ורצח חפים מפשע. זוהי האידאולוגיה שלו מאז ומעולם – אידאולוגיה קיצונית ומסוכנת של טרור והשמדת ישראל.

באמנה שהלם הם כתבו בין הייתר במפורש:

• שלילת זכות ההגדרה העצמית של העם היהודי בארץ ישראל, קביעה כי עצם הקמתה של מדינת ישראל נעדרת כל לגיטימיות והגדרת הציונות כאויב של האנושות.
• ייחוס אופי "ערבי אסלאמי" ו"קדושה אסלאמית" לכל שטח פלסטין, הווה אומר שלילה מוחלטת של זיקה או זכות של העם היהודי או הנצרות בחבל ארץ זה. פשר אף לטעון שאזכורו של ישו במסמך חמאס נשען על הקוראן והמקורות האסלאמיים האחרים לפיהם ישו לא היה יהודי או נוצרי אלא נביא של האסלאם שקיבל מאללה את בשורת האסלאם.
• הצדקת המאבק בדפוסיו הנוכחיים הווה אומר המאבק המזוין לשחרור פלסטין, ומתן לגיטימציה לקיומם ולפועלם של "ארגוני המאבק" הווה אומר ארגוני הטרור הפלסטיניים ודרכי הפעולה שלהם.
• נכונות להקים מדינה פלסטינית בגבולות זמניים כצעד להקראת המשך המאבק המזוין לחיסולה של מדינת ישראל.

העולם אולי מתפלא ומתרעם על מעשי חמאס, אך מי שקורא את האמנה שכתב הארגון עוד ב-1993 יודע שזה בדיוק מה שהוא מתכנן לעשות. אין מקום להפתעה – חמאס הוא ארגון טרור שמטרתו מוצהרת היא השמדת ישראל. דבר לא השתנה מאז 1993.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו