יום רביעי, 22/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

ראש אמ"ן פורש מצה"ל

לאור חלקו במחדל השביעי באוקטובר, ראש אמ"ן, אהרון חליוה, פורש מתפקיד.

10:12 ,22/04/24
גלובס
קרדיט: גלובס / ראש אמ"ן אהרון חליוה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לאור מחדלי אמ"ן וחלקו בכישלון הנורא של טבח השביעי באוקטובר, ראש אמ"ן, אהרון חליוה, פורש מתפקידו. כחלק מכישלונותיו של חליוה ניתן למנות את היתעלמותו מאזהרות חייליו על טבח שעלול להתרחש, כפי שאכן קרה. בנוסף, ניתן למנות בין מחדליו את אי הסכמתו להוראת מפקדו הישיר, הרצי הלוי, הרמטכ"ל, לקום ולהביע את דעתו בשיחת הטלפון שהייתה בין בכירי מערכת הביטחון בליל השביעי לאוקטובר. נוסף לכך, ניתן למנות כחלק מכישלון אמ"ן שתחת פיקודו את אי ידיעתם על גודל ואיכות המנהרות שבעזה וכן עוד ועוד כישלונות שחליוה חתום עליהם.

לאחר פרישתו, מצופה מכלל הנושאים במחדל והכישלון להתפטר מתפקידם. נוסף לכך, ראוי מהדרג הבכיר בצה"ל למנות תחת המפקדים המתפטרים מפקדים שחזו את הטבח והתריעו על כך לצד הלוחמים שחרפו את נפשם להביא ביטחון למולדת. בנוסף, מצופה ממערכת הביטחון להפסיק למנות את חבריהם ולהפסיק להתעלם מהציבור שהוכיח את נכונותו להילחם והצלחתו במלחמה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כנרת הגיב:

    כל הכבוד לו, ראוי לבדוק טוב טוב את גודל האחריות שלו

כתבות נוספות של יחיאל פפר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו