יום ראשון, 19/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

צה"ל מאיץ את ההצטיידות: עסקת ענק של מערכות לטנקים ונגמשים

משרד הביטחון חתם על עסקת ענק של כ-376 מיליון שקל עם קבוצת אימקו הישראלית, שתספק לצה"ל מערכות ותתי מערכות למרכבות, נגמ"שים ורכבי שריון.

09:55 ,05/05/24
משרד הביטחון
קרדיט: משרד הביטחון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

כותרת 1: "עסקת ענק לאימקו: תספק מערכות לטנקים ונגמ"שים בישראל בכ-376 מיליון שקל"
כותרת 2: "משרד הביטחון מאיץ הצטיידות צה"ל: עסקת ענק עם אימקו לרכש מערכות לרק"מ"
כותרת 3: "376 מיליון שקל לחיזוק היכולת היבשתית: אימקו תספק מערכות לטנקים וכלי רק"מ"
כותרת 4: "הלקחים ממלחמת לבנון: אימקו תקבל 376 מיליון שקל לשדרוג טנקים ונגמ"שים"
כותרת 5: "דגש על עצמאות ייצור: אימקו תספק מערכות לרק"מ בעסקת ענק של 376 מיליון שקל"

תקציר: משרד הביטחון חתם על עסקת ענק של כ-376 מיליון שקל עם קבוצת אימקו הישראלית, שתספק לצה"ל מערכות ותתי מערכות למרכבות, נגמ"שים ורכבי שריון. העסקה באה ליישם לקחים מ'חרבות ברזל' ולשדרג את היכולת היבשתית והצטיידות ברק"מ.

הכתבה:
מנהל הרכש במשרד הביטחון (מנה"ר) דיווח היום (ראשון) על חתימת עסקה רב שנתית עם קבוצת אימקו הישראלית בהיקף של כ-376 מיליון שקל. במסגרת ההסכם, תספק אימקו בארבע השנים הקרובות מערכות ותתי מערכות עבור כלי הרק"מ המשוריינים של צה"ל, ביניהם טנק המרכבה, הנגמ"שים נמר ואיתן, וכלים נוספים.

העסקה הגדולה ביותר של משרד הביטחון עם אימקו, היא חלק מיישום לקחי מלחמת "חרבות ברזל" בלבנון והדגש שנתן מנכ"ל משרד הביטחון אייל זמיר להרחבת ההצטיידות של צה"ל בכלי רק"מ ושדרוג היכולת היבשתית.

במסגרת העסקה תספק אימקו למנהלת המרכבה והרק"מ במשרד הביטחון ערכות חשמל מתקדמות הכוללות מערכות ניהול וידאו, ניהול מתח, רתמות ותתי מערכות נלוות לטנקים ונגמ"שים. הייצור והאספקה יבוצעו על ידי החטיבה הביטחונית של קבוצת אימקו הכוללת את החברות ניר אור, אימקו פרוייקטים, וCDTI בארה"ב.

מקורות ממשרד הביטחון ציינו כי מדובר בצעד נוסף לחיזוק עצמאותה התעשייתית והיכולת הייצורית של מערכת הביטחון בישראל בתחום הרכבים הצבאיים וההסתמכות על תעשייה מקומית. העסקה גם תביא לחיסכון של עשרות מיליוני שקלים בהיקפה הגדול.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו