שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

פוטין הכריז היום לפנות בוקר מלחמה על אוקראינה

פוטין הכריז היום מלחמה על אוקראינה אחרי תקופה של כמה שבועות שבהן שיחק בכל העולם כרצונו היום זה קרה מה זה אומר לנו מה זה אומר לעולם, הרהורים.

09:57 ,24/02/22
קרדיט: לפי סעיף 27א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

פוטין יצא כאמור היום לפנות בוקר בהכרזת מלחמה על אוקראינה בהכרזתו הביא לסיומו תקופה של כמה שבועות שהעולם הסתכל ספק במתח ספק הבלבול על הצד הקר של המפה האירופאי, אז נכון אין שמחה כהתרת הספירות, אבל מה זה באמת אומר לנו, בישראל, ומה זה אומר לעולם, וגם קצת מסביב לזה.

זה התחיל לפני כמה שבועות אז התחילו להתפרסם השמועות שלפיהן פוטין מאיים על אוקראינה, עדיין לא היה ברור מי נגד מי, ומה כל אחד רוצה, אבל לאט לאט התבררה התמונה ומאז יושבת כל העולם מי בשקט ומי באיומים, מי בזהירות ומי בסנקציות [או לפחות באיומים על סנקציות] ובודקת מה הצעד הבא שהדוב המאיים יעשה, אז ככה, ביידן מיד יצא בהצהרות שפוטין באמת מתכוון להיכנס לאוקראינה ולממש את כל האיומים שהוא אמר או רמז שהוא יעשה, וביידן לא הפסיק לדבר על סנקציות ועל הרתעה, עכשיו רואים שביידן צדק בכל מילה, מה שעד עכשיו הרבה חשבו שיש לו איזשהו אינטרס שהפלישה תקרה[שזה עדיין סביר].

ישראל התעכבה הכי הרבה מרוב מדינות העולם המערבי מלהגיב וכשכבר הגיבה זה היה תמיכה רפה באוקראינה בלי שום אזכור לרוסיה, היה ברור שישראל מפחדת מפוטין, אם זה היה נכון לעשות ככה או לא אני לא יודע, אני לא שר החוץ, אבל זה בטוח שישראל שמנסה כל הזמן להכניס את עצמה לקואליציה המערבית העולמית קצת פישלה פה, ומה שבטוח שבזמן ביבי זה לא היה ככה, והאמת שאם נתניהו וטראמפ עדיין היו בשלטון אז ככל הנראה המצב היה לגמרי שונה שניהם מדינאים מומחים שבזה אין חולק שהם הכי טובים ובפרט עם היחסים של שניהם עם פוטין, מה שאי אפשר להגיד על ביידן.

עכשיו כולנו רואים עכשיו מה קורה, ובעצם זה לא רק ישראל, כל המערב חטפה פה מכה אמיתית, איפה ההרתעה, איפה הכי המערבי הידוע, איפה ארה"ב, שום דבר, ביידן הודיע שיודיע היום על עוד סנקציות, על מי הוא עובד את מי זה אמור להרתיע?! הוא לא ראה את איך פוטין התייחס בנונשלנטיות לכל ההצהרות והאיומים שלהם?! זה באמת תעודת עניות למערב בכלל ולארה"ב בפרט.

וזה גם מביא אותנו למחשבה הבאה, כולנו ראינו שכשמגיע רגע האמת אף אחד לא מתערב, אף אחד לא עוזר מקסימום בכמה הצהרות ריקניות, וישראל צריכה לקחת את זה בחשבון, שום דבר לא יהיה שונה כשאירן תחליט לתקוף בישראל, ואולי גם בגלל זה החליטו במשרד החוץ לא לשבור את הכלים עם פוטין.

נקודה סופית. פוטין ניסה והצליח לשחק עם המערב, כולם היו מוכנים במשך שבועיים שכל רגע פורצת מלחמה, ורק ברגע שהוא החליט זה קרה, הוא הסתובב בנונשלנטיות מול כל מאמצי המערב להפחיד אותו, וכן, אין מה לעשות, הוא חכם, בטח יותר מביידן, ולכן צריך להיזהר וזה הטעות של ביידן, הוא לא רוצה להתערב יותר מדי כי הוא רוצה להימנע ממלחמת עולם, הבעיה הוא שכשמאכילים את הדוב, הוא מגיע שוב.

אני יודע שהיהודים זה קצת רגיש אבל עדיין, היטלר, הוא גם התחיל עם להיכנס לאוסטריה כדי להגן על רוב גרמני באוסטריה, ובזמנו גם איימו כל מנהיגי המערב בעלות בריתם של האוסטרים שלא יתנו לזה לקרות, ואז גם חשבו שאם יתנו לו את אוסטריה הוא יירגע ויסתפק בזה, אז אני לא יודע מה לחשוב, אני לא משווה, רק אומר.

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

9 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יהודה הגיב:

    נראה שלא כבר לא מעניין אף אחד. מעניין אם גם כשתיהיה שואה 2 העולם יתן לטבוח בנו

  2. ביידן הודיע שלפי המודיעין שהוא קיבל פוטין לא מתכוון להסתפק באוקראינה.

  3. אלימלך הגיב:

    נו מלחמה לא יהיה פה. אולי התקפה קטנה. כבר מדברים על הפסקת אש

    1. ביידן הודיע שלפי המודיעין שהוא קיבל פוטין לא מתכוון להסתפק באוקראינה.

  4. תשועת ה' הגיב:

    אתה פשוט נביא. ממש כך קורה הוא תוקף וכל העולם הכין פוקפורן וצופה

  5. אלי הגיב:

    אתה מאוד מוכשר, גם הכתיבה טובה והניתוח של הדברים, והם גם נכונים, יש לך עתיד.

  6. הנקודות נכונות, וזאת בדיוק הסיבה שלישראל אסור להתערב, כמו שכתבתי אתמול.
    אם אי אפשר לסמוך על ארה"ב מול איראן- אסור לנו להרחיק את עצמנו מרוסיה.

    1. לוי הגיב:

      ממש ככה הרי מה של נעשה נאכל אותה

כתבות נוספות של חיים באבד
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו