יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

נשיא איראן מאיים: "התקיפה על הקונסוליה בדמשק לא תעבור בשתיקה

נשיא איראן אבראהים ראיסי איים כי התקיפה הישראלית על הקונסוליה האיראנית בדמשק "לא תעבור בשתיקה", והבהיר כי ישראל "תיאלץ לשלם מחיר יקר"

10:38 ,02/04/24
לב ראדין/שאטרסטוק
קרדיט: לב ראדין/שאטרסטוק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

נשיא איראן אבראהים ראיסי שלח אזהרה חריפה לישראל בתגובה לתקיפה הישראלית על הקונסוליה האיראנית בדמשק שבסוריה. ראיסי אמר כי "התקיפה הישראלית על הקונסוליה בדמשק לא תעבור בשתיקה ובלי תגובה".

בהצהרותיו החריפות, איים הנשיא האיראני כי ישראל "תיאלץ לשלם מחיר כבד ויקר על התקיפה הזו". ראיסי הוסיף כי איראן שומרת לעצמה את "הזכות לפעול בכל דרך שתמצא לנכון על מנת להגיב לתקיפה הישראלית בדמשק".

ההתבטאויות החריפות של ראיסי מגיעות על רקע התקיפה הישראלית כנגד מטרות איראניות בדמשק, שבמהלכה היכה חיל האוויר הישראלי בקונסוליה האיראנית כשמפקד בכיר במשמרות המהפכה האיראנית חוסל, התקיפה, שכוונה לעבר בניין הקונסוליה האיראנית בשכונת אל-מזה בדמשק, הביאה להרס מוחלט של המבנה ולמותם של שמונה בני אדם, ביניהם מוחמד רזא זאהדי (חסן מהדוי), שכיהן כמפקד כוח קודס בסוריה ובלבנון.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו