יום שלישי, 21/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

מלחמת חרבות ברזל; עליית שלב בלחמה

איראן עולה שלב במלחמתה והחלה במתקפה נגד ישראל. במהלך ההתקפה נצפו כטבמי"ם וטילי שיוט משוגרים מאיראן ועל פי הערכות המתקפה תכלול טילים בליסטים.

01:17 ,14/04/24
ויקיפדיה
קרדיט: ויקיפדיה / דגל איראן וישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

כחלק ממלחמת 'חרבות ברזל', שישראל החלה לאחר המתקפה של חמאס ב, ישראל פגעה במפקד כוח קודס, רזא מוסאווי, בקונסוליה האיראנית שבסוריה. כחלק מהנקמה על הפגיעה בקונסוליה של מוסאווי איראן פתחה במלחמה נגד ישראל שנקראת 'הבטחת הצדק', ללא שימוש בפרוקסיז שלה.

המלחמה החלה בצהרי יום השבת, בשליחת כטבמי"ם מאיראן לעבר ישראל. שליחת הכטבמי"ם נעשו במספר במספר גלים שהמשיכו גם למוצאי שבת. לצד זאת, במהלך מוצאי השבת, איראן החלה בשיגור טילים בליסטיים, כאשר הערכות הם שבהמשך יצטרפו לכך טילי שיוט גם כן. בתגובה לכך, ישראל יחד עם מדינות האזור ומדינות המערב החלו ביירוט הכטבמי"ם והטילים בשטחי מדינות המזרח התיכון לפני ההגעה חישראל.

נוסף לכך, מדינת ישראל כינסה, במוצאי שבת, את קבינט המלחמה והקבינט המורחב על מנת לקבוע על מטרות איכות באיראן והפגיעה בהם. כאשר כלל התוכניות יקבלו אישור מהדרג המדיני, הדרג הצבאי יוציא את ההחלטות לפועל ויחל בתקיפת מטרות איכות שיקבעו על ידי הדרג המדיני באיראן.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

2 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ראובן הגיב:

    השאלה איך אנחנו נצא מזה… לדעתי חלשים ופחדנים ונתחיל להתרגל לפעם בשבוע שעה במקלטים

  2. נהוראי הגיב:

    יצאו דבילים, לא פגעו בכלום הראו כמה הם חלשים

כתבות נוספות של יחיאל פפר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו