יום שלישי, 21/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

לאחר מרדף: 2 המחבלים מירושלים נעצרו | אסירים משוחררים

שני מחבלים משוחררים מחברון, בני 17, דרסו אזרחים וניסו לירות בירושלים. הם נמלטו אך נתפסו במבצע איתור של המשטרה ולוחמי מג"ב

13:59 ,22/04/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בוקר אירועים סוער התרחש הבוקר (יום ראשון) בירושלים, כאשר שני מחבלים תושבי חברון, אסירים משוחררים בני 17, ביצעו פיגוע דריסה וניסיון ירי באזרחים. לפי הדיווחים הראשונים למשטרה, התקבל דיווח על תאונת דרכים ברחוב תכלת מרדכי שבה נפגעו שלושה אזרחים באורח קל.

כוחות משטרה שהגיעו לזירה קיבלו דיווח נוסף כי יושבי הרכב שגרם לתאונה יצאו בחוצות כשהם חמושים בנשק וניסו לבצע ירי לעבר אזרחים נוספים. בשל תקלה בנשק, ניסיון הירי לא צלח והמחבלים נמלטו מהמקום.

מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי, יחד עם מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, הגיעו לזירה והשתלבו בפעילות הסריקה ואיתור החשודים שהתבצעה בסיוע מסוק היחידה האווירית ושירות הביטחון הכללי.

בזכות ערנותם של אזרחים בשטח, שמסרו מידע על מקום מסתורם של החשודים, הוכוונו בלשי היחידה המרכזית לבניין בו חיפשו את המחבלים בסריקה מדוקדקת. בשלב מסוים, זוהה אחד החשודים מסתתר מאחורי פרגוד כשבידו סכין מטבח גדולה. לאחר שהשליך את הסכין, נעצר יחד עם חברו שנמצא אוחז סכין נוספת.

המפכ"ל ומפקד המחוז פגשו את האזרח הערני שסייע במידע לאיתור והעניקו לו שבחים. השניים הועברו לחקירה משטרתית ושב"כ ויובאו בהמשך לדיון במעצרם בבית המשפט.

בתום האירוע, הדגיש המפכ"ל את היערכות המשטרה המוגברת לקראת חג הפסח והימים הקרובים. הוא קרא לציבור לנהוג בשגרה תוך שמירה על כללי הזהירות והערנות. מפקד מחוז ירושלים שיבח את הפעילות המהירה והמקצועית שאפשרה את מעצר המחבלים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו