יום רביעי, 19/06/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

גלנט ביקר בסוללת כיפת ברזל בצפון: "מוכנות גבוהה לכל האיומים"

שר הביטחון יואב גלנט ביקר בסוללת כיפת ברזל בצפון, שמע על מוכנות הכוחות ואיים על האויבים כי "מי שינסה לתקוף יתקל בהגנה חזקה ובתגובה עוצמתית"

20:58 ,10/04/24
תקשורת שר הביטחון
קרדיט: תקשורת שר הביטחון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון יואב גלנט ביקר הבוקר בסוללת כיפת ברזל בצפון הארץ, שם שמע ממפקד ההגנה האווירית, תא"ל גלעד בירן וממפקד הסוללה סא"ל איתמר עבו על פעילות המערך בתקופה האחרונה ועל מוכנות הכוחות למול האיומים בזירות השונות.

במהלך הביקור, נשא גלנט דברים בפני לוחמי וקציני הסוללה. "אני רוצה להביע הערכה גדולה לכל מערך ההגנה האווירית ולכם באופן ספציפי על העבודה שלכם," אמר. "אתם מגינים על מדינת ישראל – על הנכסים שלה, על הבסיסים שלה ומעל הכל על האזרחים שלה."

גלנט התייחס לאיומים הרבים עליהם נאלצת ישראל להתמודד. "במלחמה הזאת אנחנו מותקפים מיותר מזירה אחת, ואתם רואים את זה מכיוונים שונים," ציין. "כל אויב שינסה לתקוף אותנו, קודם כל יענה בהגנה חזקה. אבל אנחנו נדע להגיב מהר מאוד בפעולה התקפית נחרצת אל שטחו של מי שיתקוף את שטחנו, לא משנה איפה זה בכל המזרח התיכון."

השר הזכיר את יכולות התגובה והתקיפה של צה"ל מול האויבים. "יש לנו את היכולת הזאת, והחיבור והתגובה של מדינת ישראל היא מאוד מאוד יעילה, מאוד עצימה," הדגיש. "אחד הדברים שאנחנו מצטיינים בו לאורך השנים זה שהאויב לא יודע אף פעם מה ההפתעות שאנחנו מכינים לו."

לקראת סיום דבריו, נשא גלנט מסר תקווה ללוחמים. "אתם תעשו את העבודה שלכם והחברים שלכם, כל אחד במקום שלו יעשה את העבודה שלו, ואנחנו ביחד נעמוד במשימה שלנו וננצח," קרא.

דברי השר הגיעו על רקע ההסלמה האחרונה בזירות השונות ותקריות הירי לעבר שטח ישראל. הביקור במערך כיפת ברזל מהווה אות לחשיבות הגבוהה שרואה משרד הביטחון במוכנות הכוחות העורפיים להגנה על אזרחי ישראל.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו