חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם
העלייה בתחלואה: הביטוח הלאומי לא יקבל קהל בסניפים
קבלת הקהל תעבור לשירות הטלפוני החל מיום חמישי הקרוב
עקב התחלואה הגוברת של נגיף הקורונה, הביטוח הלאומי יעביר את מרכז הכובד של קבלת הקהל הפרונטלית בסניפים, החל מיום חמישי הקרוב (13.1.22), למתן מענה טלפוני.
אזרחים שהזמינו תור באמצעות מערכת לזימון תורים, יקבלו מסרון מטעם הביטוח הלאומי ובסמוך לתור יתקשר אליהם נציג מטעם הארגון לטובת הטיפול בבקשתו.
הוועדות הרפואיות של הביטוח הלאומי – ימשכו
כסדרן.
הביטוח הלאומי ימשיך להוציא עדכונים שוטפים על כל שינוי בתחום אחריותו – באתר הרשמי של הביטוח הלאומי, הטלגרם, האינסטגרם ודף
הפייסבוק של הביטוח הלאומי.
הביטוח הלאומי מסר "אנו נמצאים במתכונת חירום כבר קרוב לשנתיים ועובדי הביטוח הלאומי ממשיכים לתת שירות שוטף לציבור הישראלי. באותה נשימה יש לזכור שעובדי הביטוח הלאומי הפרוסים בכל רחבי הארץ הם חלק בלתי נפרד מהציבור, וגם אצלנו ישנם חולים רבים ומבודדים והדבר משפיע באופן ישיר על כוח האדם הזמין. אנו ממשיכים להשקיע משאבים גדולים לקידום מענה בדיגיטל ובמוקדים הטלפונים, כדי לוודא שהאזרחים יקבלו את המענה המקצועי, היעיל
והשירותי ביותר".
חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים