שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » קורונה

איגוד רופאי הילדים חוזר בו מההמלצה למתווה "בודקים לומדים"

לאחר שבשבוע שעבר המליצו באיגוד לממשלה על המתווה, היום חוזרים בהם הרופאים • משרד החינוך דן עכשיו האם לבטל לגמרי או לשנות את המתווה

12:47 ,26/01/22
קרדיט: צילום מסך טוויטר. למצולמים אין קשר לכתבה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

איגוד רופאי הילדים החליט לחזור בו היום (רביעי) מההמלצה לבטל את הפטור מבידודים במערכת החינוך. איגוד רופאי הילדים סבור שבשל העלייה באשפוזים ומצוקת מחלקות הילדים בבתי החולים, זאת לא העת לבטל את הבידודים. שינוי העמדה של האיגוד מגיע יום אחד בלבד לפני כניסתו לתוקף של מתווה הבידוד החדש במערכת החינוך "בודקים לומדים".

בשעה זו דנים במשרד הבריאות האם לדחות או לשנות את מתווה הפטור מבידוד במערכת החינוך, בשל העלייה בתחלואה. בדיון משתתפים גם ראש הממשלה נפתלי בנט, שר הבריאות ניצן הורוביץ ושרת החינוך יפעת שאשא ביטון, שנוטים שלא לדחות את המתווה, אלא אולי לשנות את מנגנון המתווה ולהוסיף בדיקות נוספות לילדים.

גם הסתדרות המורים שלחה היום מכתב בו היא מבקשת "לדחות את מתווה הבידודים במערכת החינוך שאמורה להכנסת לתוקפה מחר. ביטול הבידוד לילדים יעמיד בסכנת הדבקה את כלל צוות ההוראה והתלמידים"

אתמול ביקש פרויקטור הקורונה, פרופ’ סלמן זרקא, לדחות את כניסת המתווה לתוקף – ונדחה על ידי ראש הממשלה. פרופ’ זרקא הבהיר כי עדיף לחכות לירידה בנתוני התחלואה לפני יישום המתווה. שר הבריאות ניצן הורוביץ התריע כי מחלקות טיפול נמרץ מגיעות לסף היכולת, והבהיר כי יש לתגבר ולהוסיף מיטות.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו