שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

דרישה מנתניהו: "עליך להבהיר את מעמדו של שר הביטחון גלנט"

התנועה לאיכות השלטון דורשת מרה"מ נתניהו להבהיר את מעמדו של שר הבטחון גלנט לאחר שפיטר אותו השבוע מתפקיד שר הביטחון

20:00 ,28/03/23
דוברות הכנסת
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

התנועה לאיכות השלטון פנתה היום (שלישי) במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו וליועצת המשפטית לממשלה, בבקשה שיבהירו מה מעמדו של שר הביטחון יואב גלנט. התנועה מציינת במכתבה כי למרות הודעתו של נתניהו על פיטוריו של גלאנט, טרם נמסר לו מכתב פיטורין.

לטענת התנועה מצב עניינים זה, בו קיימת חוסר בהירות מוחלטת לגבי מעמדו של שר הבטחון, פוגע פגיעה אנושה בביטחונה של מדינת ישראל, ביכולתם של צבא ההגנה לישראל, מערכת הביטחון וגופים ביטחוניים נוספים לפעול ולייצר תשתית עבודה מסודרת במבט צופה פני עתיד; וכן פוגע פגיעה קשה באמון הציבור בעבודת משרד הבטחון ובעבודת השר; וחמור מכל, הוא פוגע במעמדה ובחוסנה הבטחוני של מדינת ישראל בפני מדינות העולם בהן מדינות ידידותיות לישראל, אך גם מדינות אויב.

עו"ד דר' אליעד שרגא, יו"ר התנועה לאיכות השלטון: "שר בטחון במדינת ישראל הוא לא מריונטה שתלויה בגחמותיו של ראש הממשלה, שר הבטחון הוא מגדלור של איתנות ועוצמה המקרינה עוצמה הן כלפי אויבינו והן כלפי כל שדרת הפיקוד בצה״ל. נתניהו נדרש להסיר לאתר את עננת ״הפיטורין בכאילו״ מעל ראשו של שר הביטחון!"

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו