שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

בעקבות ה"תגובה הרופסת": בעוצמה יהודית לא יגיעו להצבעות בכנסת

בעקבות התגובה הרפה בעזה הלילה, סיעת עוצמה יהודית החליטה לא להגיע להצבעות בכנסת היום, ותקיים ישיבת סיעה מיוחדת בעיר שדרות

12:05 ,03/05/23
דוברות הכנסת
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בעקבות "התגובה הרפה" בעזה הלילה, סיעת עוצמה יהודית החליטה לא להגיע להצבעות בכנסת היום, ותקיים ישיבת סיעה מיוחדת בעיר שדרות.

ח"כ אלמוג כהן 'עוצמה יהודית' אמר "בעקבות היממה הקשה שעברתי ביחד עם אחיי ואחיותיי תושבי הדרום, החלטתי שלא אגיע היום לכנסת להצבעות (ואף אמשוך את הצעת החוק שלי שאמורה לעלות היום להצבעה במליאה), אלא אשהה לצד תושבי הדרום ואפתח לשכה פרלמנטרית בעיר שדרות.

התגובה הרופסת של צה"ל בוודאות מזמינה את הסבב הבא שימשיך ויפגע בחיי ילדינו ובמרקם החיים התקין של תושבי העוטף והדרום אשר שמו מבטחם בנו. לא אאפשר בשום פנים ואופן את הפיכת חלוצי הנגב והדרום לתושבים סוג ב׳.
פרטים נוספים אודות מיקום ושעה יימסרו בהמשך, תושבי הדרום מוזמנים להגיע ולהביע מחאתם ".

מוקדם יותר פורסם כי ישראל ניהלה מגעים להפסקת אש וזוהי שגרמה להפסקת הסבב.

ראש המועצה האזורית שדות נגב תמיר עידאן מגיב להפסקת האש הזו ואמר "המציאות שנכפתה עלינו היא מציאות הזויה לחלוטין וההחלטה על ״הפסקת האש״ מוכיחה שוב שמי שמנהל את האירוע אלו ארגוני הטרור ולא מדינת ישראל!
אם עד עכשיו נגררנו ורק הגבנו, היום אנחנו אפילו לא מגיבים כפי שמצופה ממדינה ריבונית כאשר מסכנים את חיי תושביה!
ככה לא מייצרים ביטחון, כך פוגעים בביטחון שלנו.
אני דורש ממשלת ישראל והעומד בראשה להורות לכוחות הביטחון ליזום פעולות התקפיות קשות ולפגוע בראשי ארגוני הטרור השפלים ואנו מצידנו ניתן גיבוי מלא לצה״ל וכוחות הביטחון לפעול על מנת להחזיר את ההרתעה ואת שגרת החיים לתושבים שלנו".

יו"ר סיעת עוצמה יהודית ח"כ יצחק קרויזר, קרא הבוקר לממשלה לא להחזיר את גופת האסיר שמת בכלא עדנאן חדר, עד שלא יוחזרו החיילים הדר גולדין ואורון שאול.

"מדינת ישראל חייבת לנצל את ההזדמנות ולהשתמש בגופת המחבל כאמצעי לחץ על גופי הטרור" אמר "אנחנו מחויבים לא להפקיר חיילים מאחור הגיע הזמן להשיב את הדר ואורון הביתה".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו