שבת, 28/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

אחדות פוליטית? לפיד מגבה את הממשלה בפעולה בצפון

יאיר לפיד, ראש האופוזיציה, הביע תמיכה מלאה בפעולות צה"ל בלבנון. הוא קרא להחזיר את תושבי הצפון לבתיהם בבטחה ועודד את כוחות הביטחון.

09:02 ,23/09/24
לע"מ
קרדיט: לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

יאיר לפיד, ראש האופוזיציה ויו"ר מפלגת יש עתיד, הביע תמיכה נחרצת בפעולות צה"ל בלבנון. בהצהרה שפרסם ברשתות החברתיות, אמר לפיד: "מחזק את חיל האוויר צה"ל וכוחות הבטחון בפעולה בלבנון. הגיע הזמן. חזק ואמץ ועשה אל תירא ואל תיחת עד שכל תושבי הצפון יחזרו לביתם בבטחה."

הצהרתו של לפיד מגיעה בעיתוי משמעותי, כאשר צה"ל מבצע מבצע נרחב נגד תשתיות חיזבאללה בדרום לבנון. התמיכה של ראש האופוזיציה מדגישה את האחדות הלאומית סביב הפעולה הצבאית, למרות המחלוקות הפוליטיות העמוקות בנושאים אחרים.

מומחים פוליטיים מציינים כי תמיכתו של לפיד בפעולה הצבאית מעידה על הקונסנזוס הרחב בציבור הישראלי לגבי הצורך להתמודד עם האיום מצפון. עוד הם מציינים כי בנושאי ביטחון, בייחוד כשמדובר באיום ישיר על אזרחים, יש נטייה לאחדות לאומית. תמיכתו של לפיד מחזקת את הלגיטימציה של הפעולה הצבאית.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו