שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » כלכלה

סופה של חברה: המכרז להפרטת דואר ישראל הגיע לסיומו

חברת מילגם נבחרה במכרז להפרטת דואר ישראל ותרכוש את החברה ממדינת ישראל תמורת 461 מיליון שקל בחודשים הקרובים. שר התקשורת שלמה קרעי בירך

17:18 ,19/05/24
משרד התקשורת
קרדיט: משרד התקשורת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

חברת מילגם זכתה במכרז להפרטת דואר ישראל ובחודשים הקרובים תרכוש את החברה ממדינת ישראל, בעסקה כוללת של 461 מיליון שקלים. המהלך צפוי לסיים את המשברים הפיננסיים החוזרים ונשנים של דואר ישראל מאז 2006 ולהביא לשיפור השירות לציבור.

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי בירך על זכייתה של מילגם במכרז. "אני מברך את מילגם ומקווה שההפרטה תצא לדרך בהקדם", אמר קרעי. "אני מאמין בשוק חופשי ותחרותי ואני בטוח שההפרטה תביא הנהלה חדשה, גישה חדשה ובעיקר שירות איכותי ומהיר יותר לאזרחי ישראל".

עם זאת, קרעי הבהיר כי "משרד התקשורת יהיה עם יד על הדופק בכל עת ויעקוב אחר קיום הרישיון של חברת הדואר על מנת להבטיח שהפריפריה והאוכלוסיות השונות לא יפגעו".

עו"ד עינבל משש, מנכ"לית משרד התקשורת, הוסיפה: "בחודשים האחרונים התקדמנו משמעותית בתהליך ההפרטה יחד עם רשות החברות ומשרד האוצר. ההפרטה היא בשורה לציבור וכוללת תשתית רגולטורית תומכת ממשרד התקשורת. ההפרטה תגביר את התחרות, תאפשר צמיחה ותוביל לשיפור השירות לציבור, במרכז ובפריפריה".

בשנים האחרונות נקלע דואר ישראל למשברים פיננסיים חוזרים ונשנים שפגעו בשירות לציבור. לכן, משרד התקשורת פעל לעדכון הרגולציה על חברת הדואר, פתח את שוק הדואר לתחרות מלאה ואיפשר לדואר ישראל לספק שירותים חדשים ולהתאים את מתכונת השירותים לעידן הדיגיטלי. לאחר מכן, הוחלט על הפרטת הדואר במטרה לייעל את השירות לציבור, תהליך שמגיע כעת לשלב הסופי בעסקה עם חברת מילגם.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו