שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » טכנולוגיה

הנדל בוועדת הכלכלה מתריע "הכל יעבור לאינטרנט"

שר התקשורת הנדל בוועדת הכלכלה: אם לא נעביר את החקיקה על הדואר בקרוב נגיע לפשיטת רגל – ואם כולם ילחמו בחוק השידורים כולם יפסידו

12:40 ,09/02/22
קרדיט: דוברות הכנסת, דני שם טוב / יועז הנדל בוועדת הכלכלה היום
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הבוקר התכנסה ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ מיכאל ביטון, לקבלת סקירה של שר התקשורת, יועז הנדל, על פעילות משרדו. בפתח הדיון אמר היו"ר ביטון כי הוועדה מאלת לשר הצלחה בתפקידו, והוסיף כי עולם התקשורת הוא הכי משתנה בין ענפי המשק ולא דומה למה שהיה לפני עשור. הוא הוסיף כי הרגולציה הקיימת לא מותאמת, לא בדואר ולא בשירותי התוכן, לטכנולוגיות החדשות. היו"ר ביטון ביקש את התייחסות השר למצב התשתיות וקליטת הסלולר בפריפריה, פריסת הסיבים האופטיים בפריפריה וכיצד הדבר משפיע על עולם התוכן. הוא אף סיפר כי עבר לצפות בטלוויזיה באמצעות סטרימר ואמר כי הביאו לו את מיטב הטכנולוגיה שלא עובדת, ושילמו פחות להפקות מקור.

השר הנדל אמר כי ועדת הכלכלה היא הצינור הכי חשוב לטיפול ברפורמות המשרד, אך הוסיף: "מה שלא עובר הוא לא נעלם. אם לא נעביר את החקיקה על הדואר אני חושש שנגיע לסף פשיטת רגל. אם זה לא יעבור ותגיע הפגרה נפגע בכל אזרחי מדינה ישראל ואם החקיקה לא תעבור אנחנו במצב קשה. אם לא נעביר חוק שידורים בסופו של דבר זה לא שמפיקים ירוויחו משהו, הפוך, הכל יעבור לאינטרנט ושם אין לנו רגולציה. אם כולם ילחמו בזה כולם יפסידו, לכן יש חשיבות גדולה למהירות שבה הדברים נעשים. יש לנו משימה גדולה עם הדואר וחוק השידורים וזה חייב להיות כמה שיותר מהר".

עוד הוסיף השר הנדל כי המשרד מוביל מהפכת סיבים וחיבר עד כה 1.33 מיליון משקי בית, כאשר יותר מ-100 אלף בתים מתחברים מדי חודש. "מדובר בקצב פריסה הגבוה בעולם", אמר.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו