שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

פציעה קשה בשדה הקרב: לוחם שלדג נפגע מחמאס בצפון עזה

לוחם מהיחידה המובחרת שלדג נפצע אמש באורח קשה בקרבות עם מחבלי חמאס בצפון רצועת עזה. הלוחם פונה לבית חולים לקבלת טיפול רפואי כשמשפחתו עודכנה.

08:12 ,17/04/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

טרגדיה פקדה את יחידת שלדג, אחת היחידות המובחרות של צה"ל, באירוע קרבי אמש ברצועת עזה. דובר צה"ל התיר הבוקר (רביעי) לפרסם כי לוחם משלדג נפצע באורח קשה בקרב עם מחבלי חמאס בצפון הרצועה במהלך פעילות כוחות צה"ל במרכז עזה.

הלוחם פונה במהירות לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, כשמשפחתו כבר עודכנה על מצבו הקשה. פרטים על זהותו ומצבו הרפואי המדויק טרם פורסמו בשלב זה.

האירוע הקשה מהווה נקודת שפל במבצע הצבאי הנוכחי של צה"ל ברצועה, הכולל קרבות עזים מול מחבלי חמאס ברחבי הרצועה. רק אמש דיווח דובר צה"ל כי במהלך פעילות כוחות צה"ל לחיסול מחבלים במרכז הרצועה, כוחות צה"ל חיסלו מספר מחבלים בירי טנקים לאחר שזוהו בתנועה לעבר הכוחות.

במקביל, כחלק ממאמץ הלחימה של חטיבת אש 215 של צה"ל, כלי טיס של חיל האוויר תקפו והשמידו עשרות תשתיות טרור שונות לחמאס ברצועת עזה, ביניהן משגרי טילים, מנהרות ומבנים צבאיים.

לאורך היממה האחרונה, מטוסי קרב וכלי טיס נוספים של חיל האוויר הישראלי המשיכו לתקוף ברחבי הרצועה ופגעו במטרות נוספות של חמאס, לרבות מחבלים חמושים.

נקודת השיא של האירועים האלימים עד כה הייתה פציעתו הקשה של לוחם שלדג. היחידה עילית זו ידועה כמיטב הלוחמים של צה"ל בלוחמה בשטח האויב, ולכן פציעתו של אחד מלוחמיה היא הלם כבד לצה"ל ולמבצע הצבאי בעזה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו