שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

פיגוע משולב בצומת בית ענון: שני מחבלים חוסלו לאחר ירי ודקירה

בפיגוע משולב בצומת בית ענון שבחטיבת יהודה, כוחות צה"ל נאלצו לחסל שני מחבלים שניסו לפגוע בהם. לפי דובר צה"ל, מחבל אחד ניסה לדקור את הלוחמים

07:45 ,21/04/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

דרמה באזור חטיבת יהודה בגדה המערבית כשכוחות צה"ל נאלצו לחסל שני מחבלים שניסו לבצע פיגוע משולב במהלך פעילות ביטחונית שוטפת בצומת בית ענון. על פי דיווח ראשוני של דובר צה"ל, כוח צבאי שפעל בסמוך לצומת "התקבל דיווח על ירי לעבר הצומת". בהמשך הבהיר הדובר כי דובר בפיגוע משולב ומסוכן בו היו מעורבים לפחות שני מחבלים פלסטינים.

על פי השרשרת, מחבל אחד ניסה לדקור את לוחמי צה"ל, ולאחר שלא הצליח במשימתו "חוסל במקום על ידי הכוח". בד בבד פתח מחבל נוסף בירי אש כבדה מבעד לשטח הפלסטיני, לעבר הצומת ולעבר הלוחמים שהיו בפעילות במקום. "גם המחבל השני שפתח בירי לעבר כוחותינו חוסל", דיווח הדובר.

ארגון הצלה יו"ש ללא גבולות שפרס כוחות חילוץ רבים למקום לאחר קבלת ההתראות הראשונות, סיכם אירוע של "פיגוע משולב ניסיון פיגוע דקירה וירי". בהמשך הבהירו כי "שני המחבלים שניסו לפגוע בלוחמי צה"ל חוסלו, ללא נפגעים בשורות הכוחות הבטחוניים".

קרדיט: הצלה ללא גבולות

קרדיט: הצלה ללא גבולות

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מני הגיב:

    הודו לה'

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו