שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

על רקע המצב: נערכים לכל תרחיש לקראת ל"ג בעומר במירון

על רקע המצב הביטחוני המתוח, נערך היום סיור היערכות והיערכות של משטרת ישראל בהר מירון לקראת אירועי ל"ג בעומר הצפויים בחודש הבא.

23:53 ,30/04/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (יום ג') סיור היערכות נרחב בהר מירון לקראת אירועי ל"ג בעומר הצפויים להתקיים בשבוע השלישי של חודש אייר (25/05/2024). הסיור התקיים בראשות מפכ"ל משטרת ישראל, רנ"צ יעקב שבתאי, ובהשתתפות בכירים נוספים כגון ממ"ז צפון, ניצב שוקי תחאוכה, פרויקטור מירון יוסי דייטש, ונציגים ממשרד ירושלים ומורשת ישראל.

במהלך הסיור, העבירו המשתתפים למפכ"ל סקירה מקיפה על עבודות ההיערכות השונות של כלל הגורמים השותפים לאירוע, והוצגו בפניו האופציות השונות העומדות על הפרק לקראת מועד האירוע, בהתאם לתנאים הביטחוניים והבטיחותיים שיתקיימו באותה עת.

מפכ"ל המשטרה שבתאי הדגיש כי "אנחנו נערכים לכל תרחיש", והוסיף כי ההחלטה הסופית באשר לאופן קיומו של האירוע בפועל תתקבל בימים הקרובים על ידי פיקוד העורף בשיתוף גורמי הביטחון והדרג המדיני הבכיר.

מההיערכות עולה כי קיימת אפשרות ממשית שנוכח המצב הביטחוני החמור, אירועי ל"ג בעומר במירון לא יוכלו להתקיים השנה במתכונתם המסורתית של השתתפות המונית עם מאות אלפי מתפללים וחוגגים. עבודות ההכנה במתחם ההר כעת מתמקדות בתשתיות הקבע בלבד, שישמשו את ציבור המבקרים בהר גם בשנים הבאות.

הנהלת המשטרה ממשיכה בהיערכות יחד עם גורמי הביטחון השונים, תוך הבנה כי יתכן שהאירוע יצטרך להתקיים במתכונת מצומצמת, עם מספר מוגבל של משתתפים, או אף להתבטל לחלוטין השנה. הכל בהתאם למצב אשר יתקיים בתחילת חודש אייר הקרוב.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו