שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

נתניהו: "נחסל את חמאס ונשיג ניצחון מוחלט, אין ברירה אחרת"

ראש הממשלה נתניהו הצהיר בנאום כי ישראל תחסל את חמאס ותשיג ניצחון מוחלט בעזה. "אין תחליף לניצחון המוחלט. אנחנו חייבים לנצח - ואנחנו ננצח" אמר

22:55 ,27/01/24
לע
קרדיט: לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא היום (שבת) נאום תקיף ונחרץ במסיבת עיתונאים בתל אביב, והכריז כי ישראל נחושה להשיג ניצחון מוחלט על ארגון הטרור חמאס בעזה. "אין תחליף לניצחון המוחלט. אנחנו חייבים לנצח – ואנחנו ננצח", אמר נתניהו.

"הניצחון המוחץ שלנו יותר חשוב מהכל. תמשיכו בכל הכוח כדי שניצחוננו יהיה כמה שיותר מוחץ", ציטט נתניהו מפתק שכתב הלוחם סמ"ר אלקנה ויזל ז"ל שנהרג השבוע בקרב בעזה. "זו צוואת הלוחמים הגיבורים שלנו, ואנחנו מחויבים למלא אותה", אמר נתניהו.

עוד הבהיר נתניהו כי ישראל לא תסלח או תשכח את הזוועות שביצע חמאס ב-7 באוקטובר, כשרצח ועינה פלסטינים חשודים בשיתוף פעולה. "לעולם לא נסלח על מה שהמפלצות של החמאס עשו לבנותינו ובנינו", אמר נתניהו, וכינה את חמאס "הנאצים החדשים".

על כן, הדגיש נתניהו, ישראל נחושה להמשיך במערכה הצבאית בעוצמה מלאה עד לחיסול חמאס והרתעתו לטווח ארוך. "אנחנו עסוקים סביב השעון בחיסול החמאס, מה שקרוי 'ביום שאחרי' בעזה לא יהיה גורם שמחנך להשמדת ישראל", הבהיר.

"נמשיך להיות חזקים ונחושים ועלינו להשיב מלחמה שערה למבקשי נפשנו", אמר נתניהו. "מנוי וגמור איתנו להשלים את המלאכה, לחסל את החמאס". הנאום של נתניהו שידר נחישות והחלטיות להמשיך בלחימה עד השגת היעד – השמדת החמאס והרתעתו לשנים ארוכות.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו