שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

נעצרו 3 חשודים בהונאה בתחום המטבעות הדיגיטליים

באמצעות הטלגרם הציעו החשודים לרכוש מטבעות דיגיטליים בשער נמוך ממחיר השוק ולאחר שקיבלו את הכסף שלחו לרוכשים אישור פיקטיבי שהעסקה בוצעה

14:38 ,15/02/22
קרדיט: דוברות המשטרה / התכתבות החשודים עם הרוכשים
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במסגרת המאבק בפשיעה המקוונת בתחום המטבעות הדיגיטליים, יחידת הסייבר בלהב 433 ביחד עם יח' הסייבר במחוז מרכז, ניהלו חקירה סמויה במהלכה, הצליחו חוקרי היחידה להתחקות אחר 3 חשודים שביצעו הונאות נגד אזרחים תמימים בהיקף של עשרות אלפי שקלים.

עפ"י החשד, באמצעות רשת הטלגרם, הציעו החשודים לרוכשים פוטנציאלים לרכוש מטבעות דיגיטליים, תוך שהם מפתים אותם ומציעים שער חליפין נמוך ממחיר השוק. מתוך חומרי החקירה שהצטברו, עולה כי החשודים שביצעו את העסקאות מול הרוכשים, קיבלו את הכסף ושלחו לרוכשים אישור פיקטיבי על העברת מטבעות דיגיטליים בתמורה, כאשר בפועל לא בוצעה כל העברה של המטבעות כפי שסוכם.

היום, לאחר פעילות מאומצת והמעבר לחקירה גלויה עוכבו שני חשודים ונעצרו 3 (19,20,20) תושבי ראשל"צ בחשד לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות והתחזות כאדם אחר.

החקירה מנוהלת במשטרת ישראל בשת"פ מצ"ח ובליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

ככל שידרש במסגרת החקירה, החשודים יובאו היום לדיון בבקשה להארכת מעצר בבימ"ש השלום בראשל"צ.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו