שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

ניצחו אראלים את המצוקים: הגאון הגדול רבי צבי סימן טוב זצוק״ל

המנוח זצוק״ל ייסד את הישיבה הגדולה 'אור התורה' הישיבה הספרדית הראשונה בבני ברק וכיהן בראשותה כ - 30 שנה

22:32 ,10/02/22
קרדיט: באדיבות המצלם / רבי צבי סימן טוב זצוק״ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הורם הנזר והוסרה העטרה. הגאון הגדול רבי צבי סימן טוב זצוק״ל אשר השיב הערב את נשמתו הטהורה ליוצרה לאחר שהזדכך בייסורים והוא כבן פ״ה שנים.

המנוח זצוק״ל ייסד את הישיבה הגדולה 'אור התורה' הישיבה הספרדית הראשונה בבני ברק וכיהן בראשותה כ – 30 שנה, הרביץ תורה ומוסר בישיבת 'חזון עובדיה' ושימש כרבם של יוצאי אפגניסטן בארץ ובעולם.

תנועת ש״ס ובראשה מרנן ורבנן מועצת חכמי התורה בראשות גדול הדור מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט״א, יו״ר התנועה הרב אריה דרעי, נציגיה ופעיליה, המומים ומבכים מרה את פטירתו של האי גברא רבא, שריד לדור דעה, מגדולי וזקני הדור, גאון הענווה והיראה, בקיא בכל מכני התורה, הרביץ תורה לאלפים והעמיד תלמידים הרבה מהם יצאו ראשי ישיבות ומוסדות מפארה של היהדות הספרדית התורנית, זכה ליצוק מים על ידיהם של מרן הגר״ע יוסף זצוק״ל ומרן חכם בן ציון אבא שאול זצוק״ל, חיזק ורומם קרנה של תורה.

מועצת חכמי התורה ותנועת ש״ס אבלים יחד עם כל בית ישראל על האבדן הגדול לעולם התורה והישיבות, וכל בית ישראל יבכו את השריפה אשר שרף ה׳.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו