שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

ללא קלון: אושר הסדר הטיעון בין הפרליקטות לבין ח"כ חיים כץ

בית משפט השלום בראשל"צ אישר לפני זמן קצר את ההסדר שנחתם בין הצדדים. ח"כ חיים כץ הואשם בקשירת קשר להשגת מטרה כשרה באמצעים אסורים.

10:38 ,07/02/22
קרדיט: דוברות הכנסת / נחתמה עסקת הטיעון עם חבר הכנסת חיים כץ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בית משפט השלום בראשל"צ אישר לפני זמן קצר את ההסדר שנחתם בין הצדדים. ח"כ חיים כץ הואשם בקשירת קשר להשגת מטרה כשרה באמצעים אסורים, בעקבות חוק שקידם לפני כעשור לטיפול בתופעת "התספורות" במשק.

במסגרת הטיעונים לעונש נימקה התביעה את נסיבות ההסדר והבהירה כי ח"כ חיים כץ " ביקש לקדם חקיקה ראויה. במעשיו לא דבק קלון ולא היה בהם פן של שחיתות או דופי".

ח"כ חיים כץ בירך על ההחלטה: " בית המשפט פסק בצדק שבמעשי אין קלון. קביעה זו מצטרפת להחלטת בג"ץ לדחות על הסף טענות נגד הסדר הטיעון שנחתם. קידמתי חוק שהטיב עם כלל ציבור המשקיעים, לא היה לי או למי ממקורבי רווח אישי מהחקיקה. הודתי בלב לא קל במטרה להמשיך לשרת נאמנה את אזרחי ישראל ולשים מאחורי את העננה שליוותה אותי בשנים האחרונות וגבתה מחיר אישי וציבורי יקר".

נשיאת בית משפט השלום בראשון לציון השופטת עינת רון אמרה "בעצם זימונו של בן ארי לוועדה לא היה פסול. התקיימו דיונים עניינים לאישור החוק. יש מקום לכבד את ההסדר. אין מדובר במרמה או/ ו בהפרת אמונים ואף לא בניגוד אינטרסים שכן על פי עובדות כתב האישום שהוגש מדובר באי קיום חובת הגילוי הנאות. אין להתעלם מכך שהמעשים נעשו במסגרת קידום לתיקון חוק שעתיד היה להיטיב עם הציבור הרחב ולתקן עיוותים".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו