שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

לאחר אישורה של המשפחה: זהו הסרטון של מאלכס טרופנוב מהשבי

משפחת טרופנוב מאשרת פרסום סרטון מאלכס טרופנוב, 235 ימים בשבי. המשפחה דורשת מהממשלה מנדט משמעותי למו"מ להחזרת החטופים.

20:53 ,28/05/24
צילום מסך
קרדיט: צילום מסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

משפחת טרופנוב מאשרת היום (שלישי, 28/05) את פרסום הסרטון ששוחרר על ידי הג'יהאד האיסלאמי, בו נצפה אלכס טרופנוב לאחר 235 ימים בשבי. בהודעה שיצאה מטעם מטה המשפחות להחזרת החטופים, נמסר כי יש להשתמש רק בגרסה המצורפת להודעה, הכוללת את צילומו של אלכס בלבד.

הסרטון המדובר מהווה אות חיים מאלכס טרופנוב ומצטרף לסדרה של קריאות מהמשפחה והציבור הרחב להגברת המאמצים להחזרת החטופים. משפחת טרופנוב, לצד מטה המשפחות, מבקשים מהממשלה לתת מנדט משמעותי לצוות המשא ומתן, שיוכל להוביל לעסקה שתביא לשחרור כל החטופים, החיים לשיקום והנרצחים לקבורה.

בהודעתם מטעם מטה המשפחות נמסר: "אות החיים מאלכס טרופנוב היא הוכחה נוספת וברורה לכך שממשלת ישראל צריכה לתת מנדט משמעותי לצוות המו״מ, שיוכל להוביל לעסקה להחזרת כל החטופים, החיים לשיקום והנרצחים לקבורה."

הבקשה הנרגשת מגיעה לאחר תקופה ארוכה של חוסר ודאות ותקווה מתמדת בקרב המשפחות. פרסום הסרטון משדר מסר ברור לציבור ולממשלה – הזמן לפעול ולהביא לסיום הסיוט של החטיפות.

אלכס טרופנוב נחטף לפני 235 ימים, ובני משפחתו לא קיבלו שום אות חיים ממנו מאז החטיפה. הפרסום הנוכחי של הסרטון, הכולל צילומים של אלכס, מהווה רגע מרגש וכואב עבור המשפחה, ומדגיש את הצורך הדחוף לפעול להשבתו.

המשפחה מבקשת מכל כלי התקשורת להעביר בקשות תקשורתיות דרך צוות התקשורת של מטה משפחות החטופים בלבד. הם מקווים שהשימוש בסרטון והפצת המסר יעזרו להגביר את הלחץ הציבורי והממשלתי על מנת להשיג פתרון מיידי למצב הקשה.

במטה המשפחות מבינים את החשיבות הקריטית של הפרסום הנוכחי ורואים בו אמצעי להגברת המודעות הציבורית והממשלתית לנושא. "הוכחה נוספת וברורה לכך שממשלת ישראל צריכה לתת מנדט משמעותי לצוות המו״מ", נמסר מהמטה. "אנו מאמינים שמאמץ משותף יוביל לשחרור מהיר של כל החטופים."

צפו

קרדיט: סרטון חמאס

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו